istfak_logo

Факультет історії, бізнес-освіти та права

Практика студентів І курсу першого (магістерського) рівня вищої освіти факультету історії, бізнес-освіти та права

Практика студентів І курсу першого (магістерського) рівня вищої освіти факультету історії, бізнес-освіти та права

19 квітня 2024 року на звітній конференції за результатами виробничої (педагогічної) практики було підведено підсумки практичної роботи здобувачів І курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти факультету історії, бізнес-освіти та права.

Педагогічна практика – важлива складова освітньо-професійної програми «Середня освіта. Історія, правознавство». «Середня освіта. Історія та Географія». Магістранти ФІБОП ЦДУ імені Володимира Винниченка проходили практику у закладах загальної середньої освіти м. Кропивницького та Кіровоградської області. Їх практична підготовка тривала сім тижнів. Магістранти застосовували у роботі свої теоретичні знання, випробовуючи себе в якості учителя історії, правознавства, географії.

Протягом всього періоду виробничої практики була тісна комунікація між студентами та методистами кафедри історії України та всесвітньої історії та кафедр, що забезпечують даний освітній компонент.

На звітній конференції обговорювалися результати практики, особливості її підготовки та проведення. Важливим аспектом на зустрічі була рефлексія студентів, під час якої вони аналізували свої дії, думки, емоції. Д. Перепьолкіна, яка проходила виробничу практику на базі Вільненського ліцею Соколівської сільської ради, поділилася своїми враженнями та успіхами: «За короткий період практики моє життя наповнилося новим змістом. Педагогічна практика дала неоціненний досвід роботи з учнями старшої школи, відкрила можливість відчувати їхні освітні потреби. Щоденні комунікації зі старшими колегами подарували унікальний досвід, який не прочитаєш у підручниках».

Магістранти жваво ділилися своїми враженнями й здобутками. А. Кириченко свій фідбек деталізував: «Мій перший урок почався з 15 -ти секундного ступору, але я подолав хвилювання, і провів урок. Пізніше з класом вдалося налагодити контакт, краще познайомитися один з одним, і ситуація зі зворотнім зв'язком у класі покращилася».

Б. Підлипна, Є. Макаренко, С. Рогов обговорили деякі аспекти програми практики, й запропонували змінити форму захисту результатів практичної складової ОПП.

Педагогічна практика в школах – унікальний досвід як перевірити себе в професії.