fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Педагогічна практика студентів-магістрантів цифрових технологій у профтехосвіті

Педагогічна практика студентів-магістрантів цифрових технологій у профтехосвіті

У житті кожного студента педагогічна практика є важливим етапом у поступальному наближенні до становлення на педагогічній ниві. Особливою є організація та проходження такої практики у системі професійної (професійно-технічної) освіти. І це не випадково, бо нині здійснюється обговорення проекту нового Закону України «Про професійну освіту», де Уряд держави ставить завдання, включаючи й галузь цифровізації. Логічним є ланцюжок: виробнича за спеціалізацією – виробнича педагогічна, які слідують одна за другою. Тут є що порівняти майбутнім професіоналам, які освоюють освітню програму Професійна освіта (Цифрові технології). Тож після завершення педагогічної практики у 2023-2024 н.р. студенти зібралися на підсумкову конференцію, де успішно захистили її результати.

Добрі відгуки надійшли від керівництва Центральноукраїнського вищого професійного училища імені Миколи Федоровського про студентів Ярослава Бобейка, Сергія Булюбаша. У ході практики студенти провели високоефективні уроки, показові позакласні заходи з учнями. Студенти провели консультації з викладачами училища з проблем цифровізації освітнього процесу та ін.

Юрій Колісниченко, Богдан Візер, Олександр Сатир поділилися набутим досвідом підготовки й проведення занять із здобувачами освіти з цифрових технологій, інформатики. Вони налагодили добру взаємодію викладач – здобувач освіти; заклад професійної освіти – університет та ін.

Відомий не лише в області Регіональний центр професійної освіти імені О.С.Єгорова прийняв на педагогічну практику відмінників навчання Богдана Шершня та Віталія Хомича, які зуміли значно мотивувати учнів до навчання інформатики та цифрових технологій. Вони організували та провели у стінах центру змагання між учнями «Бої роботів» та інші заходи.

У Професійно-технічному училищі №16 м. Мала Виска викладачі та учні запросили по завершенню навчання студента Олександра Малахатька на постійну до них роботу. Така оцінка його професійних навичок й компетентності.

В ході захистів студентами своїх здобутків за результатами педагогічної практики разом із викладачами вироблено рекомендації щодо удосконалення освітньої програми магістрів.

Інформацію підготували професор М.І. Садовий та зав.каф. О.М. Трифонова