• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ

Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля
Національний університету цивільного захисту України

Кришталь Аліна, Клименко Анастасія

Потреба виховання лідерських якостей у молодого покоління набула значної ваги в українському суспільстві, адже ринок праці в умовах жорсткої конкуренції диктує нові вимоги до підготовки фахівців, саме тому формування лідерської компетентності у майбутніх юристів є актуальною проблемою.

ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЮРИСТА

Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля
Національного університету цивільного захисту України

Кришталь Аліна, Брус Валерія

В умовах коли життя і здоров’я людини, її честь і гідність, недоторканість і безпека проголошені Конституцією України найвищою соціальною цінністю, актуальності набувають проблеми забезпечення та захисту прав і свобод громадян. Зважаючи на це, вивчення моральних аспектів професії юриста нині є не менш важливим, ніж знання законодавчої і нормативно-правової бази, необхідних кожному фахівцю, який прагне бути справжнім професіоналом. Юридична естетична культура покликана обґрунтувати зміст морального ідеалу юриста.

ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ЮРИСТА

Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля
Національного університету цивільного захисту України

Кришталь Аліна, Брус Валерія

Наукове дослідження особливостей функціонування інтелекту і процесу становлення інтелектуальної культури майбутнього фахівця, зокрема юриста, є важливою передумовою для утвердження в Україні правової, демократичної держави і становлення основних засад громадянського суспільства.

ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Горлівський інститут іноземних мов
ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»(м. Бахмут)

Кошелева Наталя

Актуальність обраної теми обумовлена наявністю одного з істотних  протиріч сучасної педагогічної освіти: між вимогами фахової сфери до сформованості інтегральної професійної готовності майбутніх педагогів – і реальним рівнем такої готовності у випускників педагогічних ЗВО, що не завжди відповідає зазначеним вимогам. Одним зі способів вирішення зазначеного протиріччя може бути використання технологічного підходу у професійній підготовці майбутніх педагогів.

Детальніше

 

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРАНТІВ У ПРОЦЕСІ ОПАНУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ»

Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Кондель Володимир

Четвертий місяць в Україні триває війна через віроломне російське вторгнення на нашу територію. 24 лютого 2022 року згідно з Указом Президента № 64/2022 в Україні оголошено воєнний стан терміном на 30 діб з подальшим його продовженням на 30, 30 і 90 діб [1]. Закон України «Про правовий режим воєнного стану» характеризує воєнний стан як особливий правовий режим у випадку збройної агресії чи загрози нападу [2]. З огляду на існуючу загрозу життю і здоров’ю населення України внаслідок збройної агресії надзвичайно важливими є заходи правового режиму воєнного стану, направлені на ефективне використання фонду захисних споруд цивільного захисту, а також проведення евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись