fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Магістранти-математики підбили підсумки першого етапу виробничої практики

Магістранти-математики підбили підсумки першого етапу виробничої практики

Згідно навчального плану факультету математики, природничих наук та технологій студенти І курсу магістратури денної форми навчання спеціальності: 014 Середня освіта (Математика), Освітня програма: Середня освіта (Математика, Інформатика та Економіка) МІЕ23М групи у 2023–2024 навчальному році мають проходити перший етап виробничої практики з математики, інформатики та економіки в 10–11 класах загальноосвітніх шкіл І–ІІІ ступенів, коледжів, ліцеїв, гімназій.

На настановчій конференції керівник практики доцент кафедри математики та цифрових технологій Вікторія Вікторівна Нічишина повідомила практикантам про те, що перший етап педагогічної практики магістрів-математиків триватиме 7 тижнів: з 12 лютого по 30 березня 2024 року. Практика відбуватиметься в очній формі. Це означає, що студенти зможуть безпосередньо спілкуватися з учнями на уроках та позакласних заходах в очному режимі. Також студенти зможуть  використовувати і найрізноманітніші можливості засобів дистанційного навчання під час виконання завдань практики та удосконалення професійних компетентностей. Зі студентами було погоджено остаточний розподіл баз практики – шкіл І–ІІІ ступенів, коледжів, ліцеїв, гімназій тощо і надано усі необхідні методичні матеріали та рекомендації щодо успішного проходження ними виробничої практики.

Важливим питанням, зважаючи на війну в країні, було питання дотримання техніки безпеки та правил поведінки під час оголошення тривоги під час уроку. Тому студенти отримали необхідні рекомендації щодо цього, пройшли інструктаж з техніки безпеки та заповнили відповідну Google-форму.

У період проходження педагогічної практики студенти мали виконувати  завдання відповідно до функцій вчителів математики, інформатики та економіки. Тому керівник практики В.В. Нічишина, методисти з математики – доценти кафедри математики та цифрових технологій Ю.В. Ботузова, Н.М. Войналович, І.Г. Ключник, методист з інформатики – викладач кафедри інформатики, програмування, штучного інтелекту та технологічної освіти з секцією технологічної освіти Л.Д. Ганенко та методист з економіки – професор кафедри математики та цифрових технологій Н.О. Пасічник ознайомили студентів-практикантів з їх безпосередніми обов’язками під час практики, завданнями практики з математики, інформатики та економіки, звітною документацією та критеріями оцінювання завдань практики.

30 березня 2024 року закінчилася педагогічна практика магістрантів-математиків. Студенти мали час для оформлення звітної документації.

За результатами практики відбулася підсумкова конференція.

2

Керівник практики В.В. Нічишина охарактеризувала загальні умови проходження практики студентами, коротко нагадала завдання практики та критерії оцінювання різних видів роботи студентів-практикантів.

Далі практиканти поділилися враженнями, своїми здобутками під час практики, представили доповіді на обговорення присутніх методистів та одногрупників.

4

Першими представили свою доповідь Лугова Анастасія та Лукашова Світлана, які розповіли про використання інтерактивних технологій у процесі навчання математики:

Кривонос Олександра охарактеризувала особливості підготовки та проведення уроків інформатики у класі гуманітарного спрямування "Ліцею «Науковий» Міської ради міста Кропивницького":

Устенко Анастасія та Уманець Катерина обгрунтували необхідність отримання економічних знань учнями як шляху до формування їх життєвих компетентностей. Зокрема, Устенко Анастасія продемонструвала гру-вікторину «Ерудит», яку вона підготувала під час проходження практики:

Уманець Катерина проводила позакласний захід з економіки «Ключ у пустелі», під час якого обговорила з учнями можливості визначення власних здібностей до підприємницької діяльності.

Романенко Сергій проходив практику у Комунальному закладі «Новомиргородська спеціальна школа Кіровоградської обласної ради». Магістрант розповів про особливості роботи в спеціальній школі, зокрема, про роботу з учнями, які не чують або слабо чують.

3

Усі доповіді практикантів були надзвичайно важливими та актуальними, викликали зацікавлення та обговорення запропонованих матеріалів та продемонстрували високий рівень підготовки студентів до їх майбутньої педагогічної діяльності!

Магістранти подякували викладачам за знання та навички, які вони отримали під час теоретичного навчання та змогли успішно, на високому рівні застосувати під час виробничої практики.

Методисти побажали магістрантам нових творчих досягнень та не менш  успішного проходження другого етапу педагогічної практики, який відбудеться на 2-му курсі магістратури!

Повідомлення підготувала доцент кафедри математики та цифрових технологій В.В. Нічишина