• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ФОРМИРОВАНИЮ ЦЕЛОСТНОГО ПРЕДСТАВЛЕНИЯ О МУЗЫКАЛЬНОМ ПРОИЗВЕДЕНИИ У БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ МУЗЫКИ

ЧЕНЬ ЦЗИЦЗЯНЬ

аспирант кафедры музыкального искусства

и хореографии Южноукраинского національного

педагогического университета им. К. Д. Ушинского

e-mail: [email protected]

Анотація

     В роботі вирішується завдання визначення педагогічних підходів до формування цілісного уявлення про музичний твір у майбутніх вчителів музики загальноосвытных школ та викладачів спеціальних навчальних закладів. Викладено основні теоретичні положення, що визначають сутність феномену цілісного уявлення про музичний артефакт. Пояснюються загальні властивості і характеризуються особливості діяльнісного, системно-структурного, холістичного, експериментального і професійно-орієнтованого педагогічних підходів. Намічаються педагогічні принципи і деякі методичні конкретизації позначених підходів.

    Ключові слова: педагогічний підхід, музичний твір, цілісність, система, цілісне уявлення, вчитель музики.

Повний текст:

        Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ИСТОЧНИКОВ

1. Берталанфи Л. фон. История и статус общей теории систем / Л. фон Берталанфи // Системные исследования. Ежегодник. – М.: Наука, 1973. – С. 20–37.

2. Блауберг И., Юдин Э. Системный подход / И. В. Блауберг, Э. Г. Юдин // Философский энциклопедический словарь. – М.: Советская энциклопедия, 1983. – 453 с.

3. Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психол. очерк; Книга для училтеля / Л. С. Выготский. – М.: Просвещение, 1991. – 93 с.

4. Костюк О. Г. Сприймання музики і художня культура слухача / О. Г. Костюк. – К.: Наукова думка, 1965. – 123 с.

5. Кузнецов Ю. Ф. Деятельностный подход к учению и основные категории педагогики / Кузнецов Юрий Федорович // Специальное образование. – 2006. – №6. – С. 29–38.

6. Леонтьев А. Н. Некоторые проблемы психологии искусства // Избранные психологические произведения. В 2-х т. Т. ІІ / А. Н. Леонтьев. – М.: Педагогика, 1983. – С. 232– 239.

7. Маккиннон Л. Игра наизусть / Л. Маккиннон. – Л.: Музыка, 1967. – 144 с.

8. Москаленко В. Г. Лекции по музыкальной интерпретации: учебное пособие / Виктор Москаленко. – К.: 2012. – 272 с.

9. Москаленко В. Г. Творческий аспект музыкальной интерпретации (К проблеме анализа) / В. Г. Москаленко. – К.: Мин. культ. Украины, КГК. 1994. – 157 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись