• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ТРАДИЦИОННЫЙ ТАНЕЦ КИТАЯ КАК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ИССЛЕДОВАНИЯ И ОСВОЕНИЯ

ЧЖАН ЮЙ

аспирант кафедры музыкального искусства и

хореографии Южноукраинского национального

педагогического университета им. К. Д. Ушинского

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена педагогічній проблемі освоєння вчителем танців національної хореографічної традиції. Розглядаються загальні культурно-виховні та освітні цілі вивчення учнівською молоддю національного танцювального мистецтва, а також спеціальні завдання хореографічного навчання, які зумовлюють необхідність даного напрямку педагогічної роботи. Розʼяснюється сутність термінологічного виразу «освоєння традиційної хореографії». На прикладі старовинного традиційного китайського «танцю лева» (північний та південний варіанти) продемонстровано аналітичний підхід, необхідний вчителю хореографії для підготовки автентичного відтворення хореографічного артефакту, або до творчого використання його елементів у побудові власної оригінальної танцювальної композиції.

    Ключові слова: хореографічна освіта, національне традиційне мистецтво, китайська культура, мова танцю, «танець лева».

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

 

СПИСОК ИСТОЧНИКОВ

1. Андрощук Л. М. Методика впровадження інноваційної моделі формування творчого потенціалу майбутнього вчителя хореографії / Л.
М. Андрощук, О. В. Бикова, І. С. Грошовик. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016. – 260 с.

2. Демʼянко Н. Ю. Формування національної культури в педагогічній спадщині В. М. Верховинця: монографія / Н. Ю. Демʼянко. – Полтава: ТОВ «АСМІ», 2010. – 272 с.

3. Куценко С. В. Педагогічна майстерність майбутнього вчителя хореографії як гарант ефективності формування його творчого потенціалу / С. В. Куценко // Актуальні питання мистецької освіти та виховання: збірник наукових праць: випуск 1–2. – Суми: Мрія, 2015. – С. 113– 121.

4. Лю Цяньгун. Культура КНР. Искусство / Лю Цяньгун. – Пекин: Межконтинентальное издво Китая. 2015. – 212 с.

5. Мартиненко О. В. Теорія і методика роботи з дитячим хореографічним колективом: дошкільний вік: [навчальний посібник] / Олена Мартиненко. – Бердянськ: Видавець БДПУ, 2014. – 301 с.

6. Розвиток художньо-естетичного світогляду майбутніх вчителів хореографії на основі інтегративного підходу: колективна монографія / за заг. ред. О. В. Мартиненко. – Бердянськ: Видавець Ткачук О. В., 2015. – 337 с.

7. Чернишова А. М. Модель професійнопедагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. http://eprints.zu.edu.ua/24937/1/31.pdf

8. Шабалов М. П. Основы культурной политики Китая // Культура и безопасность. [Електроний ресурс]. – Режим доступа: // http://sec.chgik.ru/osnovyi-kulturnoy-politiki-kitaya2/

9. Шариков Д. Мистецтвознавча наука хореологія як феномен художньої культури [Електроний ресурс]. – Режим доступу: // http://www.gup.ru/newumk/manuals/AFHome/DancD ept/tmetko/Shilinexp.ed14.pdf. – Назва з екрану.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись