• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ГРОЗАН Світлана Вікторівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри музично-теоретичних та інструментальних дисциплін

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail:[email protected]

Анотація

    У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто структурні компоненти професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка включає в себе такі важливі складові як «музична компетентність», «виконавська компетентність», «музично-виконавська компетентність», «науково-дослідна компетентність», «інформаційна компетентність» тощо.

Ключові слова: компетентність, професійна компетентність, майбутній вчитель музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Абакумова Н. Н., Малкова И. Ю. Компетентностный подход в образовании: организация и диагностика / Н. Н. Абакумова, И. Ю. Малкова. – Томск: Томский государственный университет, 2007. – 368 с.

2. Акулова О. В. Компетентностный подход в информационном обществе: тенденции и проблемы / О. В. Акулова // [Электронный ресурс]. – Режим доступа: ftp: //lib .herzen.spb. ru/text/akulova_6_17_16.pdf.

3. Безрукова В. С. Педагогика / В. С. Безрукова. – Екатеринбург: Деловая книга, 1996. – С. 56–62.

4. Беспалов П. В. Компьютерная компетентность в контексте личностноориентированного обучения / П. В. Беспалов. – Педагогика, 2003. – № 4. – С. 45–50.

5. Васильева Н. В. Формирование музыкально-исполнительской компетентности будущего учителя музыки: автореф. дис. ... канд. пед. наук / Н. В. Васильева. – Магнитогорск, 2007. – С. 3–10.

6. Зайцева О. Б. Формирование информационной компетентности будущих учителей средствами инновационных технологий: автореф. дис. ... канд. пед. наук / О. Б. Зайцева. – Брянск, 2002. – С. 14–20.

7. Зимняя И. А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования / И. А. Зимняя // [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http: //aspirant.rggu. ru/article. html?id=50758

8. Нестеров В. В., Белкин А. С. Педагогическая компетентность: учеб. пособие / В. В. Нестеров, А. С. Белкин. – Екатеринбург: учебная книга, 2003. – С. 4–16.

9. Нурутдинова Ж. В. Формирование социальной компетентности студентов инженернопедагогического вуза: автореф. дисс. ... канд. пед. наук / Ж. В. Нурутдинова. – Н. Новгород, 2009. – С. 3–15.

10. Семёнов А. Л. Роль информационных технологий в общем среднем образовании / А. Л. Семёнов. – М., 2000. – С. 32–41.

11. Хуторской А. В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты / А. В. Хуторской // [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http: //www. eidos. ru/j ournal/2002/0423. htm.

12. Шишов С. Е., Агапов И. Г. Компетентностный подход к образованию: прихоть или необходимость / С. Е. Шишов, И. Г. Агапов // Стандарты и мониторинг в образовании. – 2002. – № 2. – С. 59–67.

13. Ямпольский И. М. Исполнение музыкальное / И. М. Ямпольский / Музыкальная энциклопедия. – М., 1974. – Т. 2. – С. 123–178.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись