• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ФАХОВИЙ РОЗВИТОК ВИКЛАДАЧА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

НОВСЬКА Олена Рудольфівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри музично-інструментальної підготовки

Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського

e-mail:[email protected]

Анотація

  У статті розглядається фаховий розвиток викладача музичного мистецтва, що визначається як процес якісних позитивних змін особистості. Фаховий розвиток позначається підвищенням рівня якості фахової діяльності на умовах адекватної фахової самооцінки та сформованого власного фахового образу. Визначено три напрями фахового розвитку: художньо-виконавський, методико-технологічний та дослідницькопедагогічний. Приведено перелік ключових компетентностей, поглиблення яких відбувається в процесі фахового розвитку викладача музичного мистецтва та етапи реалізації фахового розвитку.

Ключові слова: розвиток, фаховий розвиток, фахова підготовка, ключові компетентності викладача музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Готлиб А. Д. Основы ансамблевой техники / А. Д. Готлиб. – М. : Музыка, 1978. – 94 с.

2. Кременштейн Б. Л. Воспитание самостоятельности учащегося в классе специального фортепиано / Б. Кременштейн. – М. : Музыка, 1966. – 120 с.

3. Мукан Н. В., Грогодза І. Ю. Професійний розвиток педагогів: теоретичні та методологічні аспекти / Н. В. Мукан, І. Ю. Грогоза // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2013. – № 5 (31). – С. 18–27.

4. Цюлюпа Н. А. Педагогічні умови формування методичної компетентності майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки: дис … канд. пед наук: спец. 13.00.02 / Н. А. Цюлюпа. – К., 2009. – 236 с.

5. Шевченко К. О. Педагогічна фасилітація у контексті професійної компетентності вчителя / К. О. Шевченко // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. – 2014. – Вип. 2.13. – С. 258–263.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись