• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ

БІДА Олена Анатоліївна –

доктор педагогічних наук, професор кафедри початкової освіти

Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

e-mail: [email protected]

ОРОС Ільдіко Імріївна –

доктор філософії, ректор Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ

e-mail: [email protected]

BRZEZIŃSKA Renata –

Doctor, Director of Pedagogical Institute of

Cuiavian University in Włocławek, Poland

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті з’ясовано,що першочерговою проблемою у сучасній педагогіці є проблема мотивації навчання. Виокремлено компоненти компетентності майбутніх фахівців галузі туризму. Розкрито три аспекти підготовки фахівців, що важливі для будь-якої сфери туризму (фундаментальне навчання, технічне навчання, особисті здібності).

Ключові слова: майбутні фахівці, галузь туризму, формування змісту професійної туристської освіти, удосконалення наукової і професійної підготовки кадрів, формування змісту професійної туристської освіти.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Асеев В. Г. Мотивация учебной деятельности и формирование личности / В. Г. Асеев. – М., 1976. – 158 с.

2. Корнеева Л. И. Интерактивные методы обучения / Л. И. Корнеева // Высшее образование в России. – 2004. – № 12. – С. 105–108.

3. Кучай А. В. Формирование информационной компетенции – одна из ведущих задач подготовки будущего учителя / А. В. Кучай // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. – Серия: «Педагогика и психология». – 2010. – № 1(1). – С. 23–25.

4. Кучай Т. П. Осуществление экологического воспитания учеников – главная мировая проблема / Т. П. Кучай // Вектор науки Тольятинского Государственного университета.– 2010. – №2 (2).– С. 81–84.

5. Лук’янова Л. Г. Освіта в туризмі: [навч.метод. посіб. для студ. вищих навч. закл.] / Л. Г. Лук’янова. – К.: Вид-во «Вища школа», 2008. – 719 с.

6. Національна доктрина розвитку освіти (Україна у ХХІ ст.): Затв. Указом Президента України 17 квітня 2002 р. – № 347 // Освіта. – 2002. – № 26. – С. 2–4.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись