• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

МЕТОД ПРОЕКТІВ ПРИ НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВІДХИЛЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

ВДОВЕНКО Вікторія Віталіївна –

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної освіти та здоров’я людини

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

   Автор статті окреслив можливості використання методу проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання. Процес навчання математики дітей з інтелектуальними вадами є одним із найскладніших у корекційній педагогіці. Для активного залучення таких дітей до навчально-виховного процесу на уроках математики автор пропонує використовувати метод проектів.

Ключові слова: інклюзивна освіта, метод проектів, діти з інтелектуальними відхиленнями.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків / Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк. – К., 2016. – 68 с.

2. Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад: Навчально-методичний посібник / Кол. упорядників: Патрикеєва О. О., Дятленко Н. М., Софій Н. З., Найда Ю. М. Під заг. ред. Шинкаренко В. І. – К.: ТОВ «Видавничий дім Плеяди», 2011. – 100 с.

3. Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Інклюзивна освіта: від основ до практики: [монографія] / А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко – К.: ТОВ «АТОПОЛ», 2016. – 152 с.

4. Логвін В. Метод проектів у контексті сучасної освіти // Сучасні шкільні технології. – Ч.2. – К.: Редакція загальнопедагогічних газет, 2005. – С. 31–38.

5. Окул М., Пєшковська Н. Метод проектів у дії // Завуч. – 2005. – №9. – С. 31–38.

6. Основи інклюзивної освіти / Колупаєва А. А., Таранченко О. М., Білозерська І. О., Ленів З. П., Будяк Л. В., Сак Т. В., Таранченко О. М., Найда Ю. М. – К., 2011. – 260 с.

7. Спільне викладання в інклюзивному класі: метод. матеріали / Укладач – Софій Н. З. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 70 с.

8. Таранченко О. М., Найда Ю. М. Диференційоване викладання в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / За загальною редакцією Колупаєвої А. А. − К.: Видавнича група «АТОПОЛ «, 2012. − 120 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись