• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

FORMATION OF CAREER ORIENTATIONS OF FUTURE DESIGNERS IN THE SYSTEM OF VOCATIONAL EDUCATION

ORLOV Valerii Fedorovych –

Doctor of Pedagogical Sciences, Professor,

a research vice chancellor in Salvador Dali Art Institute

for Decorative Modelling and Design

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті уточнено дефініції понять «професійна карʼєра» і «карʼєрні орієнтації», розкрито їх кореляційні звʼязки. Підкреслюється, що усвідомлення свободи вибору, зазвичай, для молоді є дискомфортним станом, що виявляється головним чином у стихійності, недостатній зваженості у прийнятті важливих рішень, неготовності до конкурентноспроможних ринкових відносин. Це призводить до виникнення кризових явищ у реалізації стратегії професійної карʼєри. Наголошується на доцільності розроблення і використання методик діагностики ціннісних орієнтацій у карʼєрі.

    Ключові слова: мистецька освіта, дизайнер, карʼєра, карʼєрні орієнтації, професійна підготовка, розвиток карʼєрних орієнтацій.

Повний текст:

         Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Коммюнике конференции Европейских Министров, ответственных за высшее образование. (2009). Retrieved 12.10.2016 from: http://old2.nau.edu.ua/ru/study-ru/.../1426-levenskoekommyunike.html.

2. Белецкий М. Менеджмент. Деловая карьера / М. Белецкий – Мн.: Вища школа. – 302 с.

3. Łozowiecka W. Teоretyczne i praktyczne zasady kształtowania postaw konkurencyjnej zdolności jednostk. Edukacja i praca. Konteksty– wyzwania – antynomie. [Education and Work. Contexts – Challenges – Autonomy]. – Р. 247–256.
4. Закатнов Д. O., Орлов В. Ф., Злочевська Л. С. Педагогічні технології підготовки учнівської молоді до вибору й реалізації професійної карʼєри: методичний посібник / Д. О. Закатнов, В. Ф. Орлов, Л. С. Злочевська [та ін.]. – К.: ІПТО, 2015. – 222 с.

5. Кови С., Колосимо Дж. Правила выдающейся карьеры. – М.: Манн, Иванов и Фербер; Эксмо. – 224 с.

 

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись