• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ

НАЗАРЕНКО Марина Павлівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедри вокально-хорових

дисциплін та методики музичного виховання

Центральноукраїнського державного педагогічного

університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті висвітлено дидактичні принципи та методи інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва, проаналізовано науково-методичний і практичний досвід підготовки студентів мистецьких факультетів в інструментальних класах.

Ключові слова: інструментально-виконавська підготовка, вчитель музичного мистецтва, дидактичні принципи інструментального навчання, форми інструментального навчання, методи інструментального навчання.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Арчажникова Л. Г. Профессия – учитель музики: Книга для учителя / Л. Г. Арчажникова. – М.: Просвещение, 1984. – 111 с.

2. Баренбойм Л. А. Музыкальная педагогика и исполнительство / Л. А. Баренбойм. – Л.: Музыка, 1974. – 287 с.

3. Готсдинер А. Л. Дидактические основы музыкального развития учащихся (К проблеме обучения и развития в музыкальной педагогике) // Вопросы музыкальной педагогики. Вып. 2: Сб.
статей / Ред.-сост. В. И. Руденко. – М.: Музыка, 1980. – С.10–28.

4. Леонтьев А. Н. Психологические вопросы сознательности учения / А. Н. Леонтьев. – М. : Известия АНП РСФСР. Вып.7. – 1947. – 213 с.

5. Нейгауз Г. Г. Об искусстве фортепианной игры: Записки педагога / Г. Г. Нейгауз. – [5-е изд.] – М. : Музыка, 1987. – 238 с.

6. Ушинский К. Д. Собрание сочинений, т.2. / К. Д. Ушинский М.–Л., 1948. – 123 с.

7. Щапов А. П. Фортепианная педагогика / А. П. Щапов. – М., 1960. – 172 c.

8. Цыпин Г. М. Обучение игре на фортепиано: [учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по спец. № 2119 «Музыка и пение»] / Г. М. Цыпин. – М.: Просвещение, 1984. – 176 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись