• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНІХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ СУЧАСНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

СЕМЕНЮК Олег Анатолійович –

доктор філологічних наук, професор, ректор

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті схарактеризовано основні аспекти управлыння зовнішніми інформаційними зв’язками навчального закладу та їхня специфіка, яку необхідно враховувати при підготовці освітніх менеджерів. Акцентується увага на тому, що для якісного та результативного управління зовнішніми інформаційними зв’язками майбутні фахівці мають оволодіти навичками організації та розумінням функціональних особливостей різних комунікаційно-інформаційних потоків.

Ключові слова: управління інформаційними зв’язками, зовнішні інформаційні зв’язки, навчальний заклад, інформаційні потоки, сучасна комунікація.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Голубева Р. Ю. Особенности информационного управления учебными заведениями / Р. Ю. Голубева // Молодой ученый. – 2014. – №2. – С. 746–749.

2. Гуменюк В. В. Інформаційне забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом: автореф. дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук: 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Гуменюк Віра Василівна; Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти Академії педагогічних наук України. – Київ, 2001. – 20 с.

3. Орлов П. І. Інформаційні системи і
технології в управлінні, освіті, бібліотечній справі: науково-практичний посібник / П. І. Орлов, О. М. Луганський. – Донецк: Альфа-пресс, 2004. – 292 с.

4. Семенюк О. А., Паращук В. Ю. Основи теорії мовної комунікації: навч. посіб. / О. А. Семенюк, В. Ю. Паращук. – К.: ВЦ «Академія», 2010. – 240 с.

5. Ставицький А., Затонацька Т. Формування культури якості вищої освіти в українських університетах / А. Ставицька, Т. Затонацька // Освітня аналітика України. – 2017. – №1. – С. 21–32.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись