• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові записки. Серія: Педагогічні науки

ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ВИКЛАДАЧА СИСТЕМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ: КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ЕТАП ДОСЛІДНОЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ

НІКОЛАЄСКУ Інна Олександрівна –

кандидат педагогічних наук, докторант

кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту

Черкаського національного університету

імені Богдана Хмельницького

e-mail: [email protected]

Анотація

  У статті репрезентовано методологічні засади дослідження професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти. Методологія професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної педагогічної освіти представлена системним, синергетичним, компетентнісним, культурологічним, інформаційним, акмеологічним, діяльнісним підходами.

Ключові слова: професійно-педагогічна самореалізація, системний, синергетичний, компетентнісний, культурологічний, інформаційний, акмеологічний, діяльнісний підходи.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Єрмаков І. Компетентнісний потенціал педагогіки життєтворчості / І. Єрмаков // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2009. – № 6. – С. 22−25.

2. Зашкільняк Л. Теорія інформації і історія: нова методологія чи ще один метод? / Л. Зашкільняк // Філософські пошуки. − 1997. − Вип. 1–2. − С. 101–106.

3. Канигін Ю. Когнітивний поворот / Ю. Канигін // Філософська і соціологічна думка. − 1993. − № 11/12. − С. 31–45.

4. Королев Ф. Ф. Системный поход и возможность его применения в психологопедагогических исследованиях / Ф. Ф. Королев // Советская педагогика. – 1970. – № 9. – С. 103 – 115.

5. Леонтьев А. Н. Лекции по общей психологии: учеб. пособие; под ред. Д. А. Леонтьева, Е. Е. Соколовой. − М.: Смысл: Кн. дом Ун-т, 2005. – 509 с.

6. Ніколаєску І. О. Організаційно-змістова модель професійно-педагогічної самореалізації викладача системи післядипломної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій / І. О. Ніколаєску // Вісник
Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія. – 2015. − № 9. – С. 147−153.

7. Поддьяков А. Н. Исследовательское поведение: стратегии познания, помощь, противодействие, конфлікт: монография / А. Н. Поддьяков. – Москва : б.и., 2000. – 266 с.

8. Рижко Л. В. Науковий простір: проблеми формування та трансформації (філософськопраксеологічний аспект): дис. … д-ра філос. Наук : 09.00.09 / Рижко Лариса Володимирівна. − К., 2006. − 456 с.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись