• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Програма конференції

Секція 1: Спадщина В. О. Сухомлинського – джерело збагачення сучасної педагогічної науки

  1. «Ідеї В.О. Сухомлинського про зміцнення здоров’я школярів», Марина Вікторівна Гриньова, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка.

  1. «Василь Сухомлинський: від творчого вчителя – до творчого учня», Анна Нікуліна, магістрантка 6 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Окремі аспекти сімейного виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Інна Васюта, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 2: Ідеї гуманної педагогіки в творчій спадщині Василя Сухомлинського

  1. «Ідеї гуманної педагогіки у творчій спадщині Василя Сухомлинського», Ірина Горобець, студентка ІV курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Родинне виховання в системі шкільної освіти у педагогічній спадщині Василя Олександровича Сухомлинського», Ірина Апілат, магістрантка 6 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Впровадження ідеї В.О.Сухомлинського у сучасній позакласній шкільній роботі», Валерія Мурашко, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Гуманізм у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку», Федорова Аліна, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Особливості самореалізації особистості у творчій спадщині Василя Сухомлинського», Галина Горохова, аспірант ІІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Диференціація навчання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Сідельниченко Аліна, студентка 7 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 3: Втілення ідей В. О. Сухомлинського в процес дошкільної та початкової освіти

  1. «Творче використання ідей В. Сухомлинського у професійній підготовці майбутніх педагогів до роботи з дітьми раннього віку», Інна Германчук, магістрантка факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ.

  1. «Удосконалення спостережливості школярів засобами гри в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського», Ірина Іванютенко, магістрантка VІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «В.Сухомлинський про розвиток читацьких умінь учнів початкових класів», Тетяна Степанюк, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Виховання красою слова у спадщині Василя Сухомлинського», Наталія Данілова, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Підготовка дитини до навчання в школі», Софія Плахотня, студентка ІІІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Організація домашньої роботи молодших школярів в практиці В. О. Сухомлинського», Світлана Голинська, студентка 4 кyрcy фaкyльтетy педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Особливості навчання і виховання дітей 6-ти річного віку у педагогічних поглядах В. О. Сухомлинського», Олена Байбароша, студентка ІV курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Формування особистості молодшого школяра у творчій спадщині В. О. Сухомлинського», Юлія Притула, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Підготовка майбутніх учителів до формування творчої уяви молодших школярів засобами дитячої літератури», Валентина Кириченко, студентка VІІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Дитяча книга як засіб розвитку молодших школярів у системі В. Сухомлинського», Щекодіна Ольга, Янчевська Дарина, студентки 3 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 4: Вирішення завдань різних складників виховання у спадщині В. О. Сухомлинського

  1. «Формування моральних почуттів у спадщині В. О. Сухомлинського», Катерина Зубріцька, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Педагогіка ідеї добра у спадщині В. О. Сухомлинського», Інга Пінчук, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Естетичне виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Грибенко Карина, студентка 2 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний Університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Ідеї В. Сухомлинського про збереження та зміцнення здоров’я учнів», Юлія Паніотова, студентка VIІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Патріотичне виховання у поглядах Василя Сухомлинського», Горбунова Марина, студентка ІV курсу педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Формування культури спілкування молодших школярів у педагогічній системі В. Сухомлинського», Руслана Степаненко, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Екологічне виховання учнів», Катерина Екштейн, магістрантка першого курсу природничо–географічного факультету. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Спадщина В. О. Сухомлинського як складова морального виховання підростаючого покоління», Онищенко Наталія, студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Роль учителя в моральному вихованні молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Варвара Богуненко, магістрант 6 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «В. О. Сухомлинський про формування розумової культури у дітей молодшого шкільного віку», Ксенія Горпинко, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 5: Передумови організації інклюзивної освіти в педагогічній діяльності Василя Сухомлинського

  1. «Ідеї превенції в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Катерина Кондрашова, студентка IV курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Вклад Василя Сухомлинського у розвиток сучасної інклюзивної освіти», Романча Анастасія, студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 6: Використання досвіду Василя Сухомлинського в управлінні сучасним навчальним закладом та в організації педагогічного колективу

  1. «Розвиток ідей В. О. Сухомлинського з освітнього моніторингу у сучасній педагогічній практиці», Ірина Рожелюк, аспірантка кафедри педагогіки. Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, м. Одеса.

Секція 7: Василь Сухомлинський про педагогічну творчість і майстерність вчителя.

  1. «Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського як теоретичне підґрунтя організації професійної підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», Ольга Цокур докт. пед.н., професор, Олексій Железняк, Ганна Сомбаманія канд. пед. н., доценти кафедри педагогіки. Одеський національний університет імені І .І. Мечникова, м. Одеса.

  1. «Робота з обдарованими дітьми у спадщині В. О. Сухомлинського», Любов Мовчан, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «В. О. Сухомлинський про розвиток індивідуальних професійних якостей педагога», Діана Каблашова, студентка VIІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Бути творчим учителем», Тетяна Корнєєва, магістрантка першого курсу природничо–географічного факультету. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Заходи конференції

В межах конференції проводяться такі заходи:

25.09.2017 року

  1. Знайомство студентів з літературними новинками щодо творчості та діяльності В. О. Сухомлинського (наукова бібліотека ЦДПУ).
  2. Знайомство з творчістю видатного педагога В.О.Сухомлинського (Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва імені Є. Маланюка)

26.09.2017 року

  1. Конкурс інсценізованої казки В.О. Сухомлинського студентами 1―2 курсів факультету педагогіки та психології ЦДПУ імені Володимира Винниченка.

Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «ВИВЧЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО» 27 –28 вересня 2017 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ІМЕНІ ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА

Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Бердянський державний педагогічний університет

Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Харківський державний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

Олександрійський педагогічний коледж імені В. О. Сухомлинського

img 1

img 2

Привітання проректора з наукової роботи
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
доктора філологічних наук, професора
Сергія Павловича Михиди

mihida

Шановні учасники

Всеукраїнської студентської науково-практичної Інтернет-конференції «Вивчення і впровадження в навчально-виховний процес середньої та вищої школи педагогічних ідей Василя Сухомлинського»

Щиро вітаю вас у веб-вимірах Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, де свято бережуть традиції педагогічної освіти і примножують досвід, витоки якого багато років поспіль науковці знаходять у творчій спадщині нашого земляка, всесвітньо відомого педагога В. О. Сухомлинського.

Дяка вам за долучення до процесів оновлення освітньої парадигми сучасної України. Нехай спілкування в мережі дає імпульс до нових звершень на науковій ниві, а студентські студії набувають нової якості в науковому просторі України та світу.

Щасти вам!

 

Привітання декана факультету педагогіки та психології 
Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
 кандидата педагогічних наук, професора Анатолія Борисовича Рацула

dekan

Вельмишановні друзі!

Від щирого серця і за дорученням професорсько-викладацького колективу факультету педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка Вітаємо учасників студентської наукової інтернет-конференції, яка присвячена 99-й річниці від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського – видатного українського педагога-гуманіста, Героя Соціалістичної праці, Заслуженого вчителя України, члена-кореспондента АПН СРСР, кандидата педагогічних наук, директора школи, вчителя, письменника.

В. О. Сухомлинський увійшов в історію української педагогіки як педагог-гуманіст, творець педагогічної системи, в центрі якої перебуває дитина як унікальна особистість. Він вбачав мету виховання в розвитку творчих сил і здібностей особистості в умовах колективу й на основі етико-естетичних цінностей, інтересів і потреб, спрямованих на творчу працю і саморозвиток. З позицій гуманізму, загальнолюдських цінностей, витоки яких лежать в українській духовності, її моральних імперативах та культурі, розглядав виховання особистості як пізнання, духовність, працю. Василь Олександрович включив українську народну педагогіку в систему різнобічних педагогічних впливів, вважав її основою формування особистості. Великого значення надавав прищепленню любові до рідного слова. На цій основі створив власні оригінальні форми й методи організації навчання та виховання дітей у школі та в позакласній і позаурочній роботі.

Хай Вам щастить в нових пошуках, вивченні та примноженні невичерпної педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського і просто у житті – променисто-яскравому і багатому на радості і відкриття нового. Творчої Вам наснаги, наукових звершень, подальшого зростання! Дбайте про майбутнє України, високо несіть звання вчителя в руках якого майбутнє нашої держави!

З шаною і повагою, декан факультету педагогіки та психології, заслужений працівник освіти України, лауреат обласної педагогічної премії імені Василя Олександровича Сухомлинського, професор Рацул А. Б.

 

Привітання директора КВНЗ «Олександрійський
педагогічний коледж імені В. О.Сухомлинського»
кандидата педагогічних наук
Станіслава Микитовича Гайдука

img 3

Шановні студенти!

Щиро вітаю вас з можливістю взяти участь у цьому прекрасному форумі молодих науковців.

Разом з вами радію з того приводу, що ви маєте нагоду долучитися до теоретичної спадщини великого педагога, мудрого вчителя, тонкого знавця дитячих душ, чудової людини, у палкому серці якої жила велика доброта, любов до людей, до рідної землі.

Хай процес вашої роботи над творами знаного педагога буде плідним у вашій майбутній професійній діяльності!

Успіхів вам у нових наукових починаннях!

 

ПЛАН РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

27 ― 28 вересня:

10.00 – 12.00 – робота в секціях;

12.00 – 13.00 – технічна перерва;

13.00 – 17.00 – робота в секціях.

Секції:

Секція 1: Спадщина В. О. Сухомлинського – джерело збагачення сучасної педагогічної науки.

Секція 2: Ідеї гуманної педагогіки в творчій спадщині Василя Сухомлинського.

Секція 3: Втілення ідей В. О. Сухомлинського в процес дошкільної та початкової освіти.

Секція 4: Вирішення завдань різних складників виховання у спадщині В. О. Сухомлинського.

Секція 5: Передумови організації інклюзивної освіти в педагогічній діяльності Василя Сухомлинського.

Секція 6: Використання досвіду Василя Сухомлинського в управлінні сучасним навчальним закладом та в організації педагогічного колективу.

Секція 7: Василь Сухомлинський про педагогічну творчість і майстерність вчителя.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись