ПРО ОДИН ІЗ АСПЕКТІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРАНТІВ

Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

Валентин Марченко, Микола Красницький

Сучасний учитель математики повинен володіти значним обсягом фахових знань, умінь і навичок, уміти використовувати їх у роботі з дітьми, здійснювати пошук нової інформації, систематизувати й узагальнювати її, підвищувати власну професійну компетентність. Основне завдання педагогічного університету – підготувати студентів до їх майбутньої професійної діяльності. Освітньо-професійна програма спеціальності «Середня освіта (Математика)» (другий (магістерський рівень)), відповідний навчальний план спрямовані на формування фахівця із сучасним світоглядом і мисленням, який здатний здійснювати гармонійне виховання та компетентнісне навчання математики як в основній, так і в профільній школі.

Детальніше

ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ СТУДЕНТІВ ДО СОЦІАЛЬНО-педагогічноЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Лемко Галина, Балан Анастасія

На теперішній час професія соціального педагога та соціального працівника стає все більш актуальною, оскільки в сучасному соціумі вона охоплює майже всі сфери людського населення. Незважаючи на високий технологічний прогрес, ми спостерігаємо занепад людських цінностей і тому потрібні фахівці-професіонали, творчі. активні, відповідальні та мобільні; фахівців, які готові до змін і до постійного самовдосконалення. Тому, необхідною умовою підвищення ефективності їх підготовки являється психологічна готовність до професійної діяльності.

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Запорізький державний медичний університет1

Запорізький національний університет2

Департамент освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації3

Кристина Крупєй1, Олена Клімова2, Анастасія Скляренко3, Антон Багрін2

Відомо, що не існує єдиної стандартизованої методики проведення практичних занять. У рамках певного навчального закладу, а також окремого предмету, вони суттєво відрізняються. Наприклад, викладачі гуманітарних дисциплін не можуть надати об’єктивні рекомендації та поради щодо проведення цього виду навчального заняття викладачу природничих дисциплін. Метою нашої роботи було висвітлення базових аспектів викладання практичних занять із природничих дисциплін (на прикладі мікробіології з основами імунології).