Наукові конференції ЦДУ

ВИКОРИСТАННЯ ПРОДУКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Калініченко Надія

Швидкий розвиток технологічних сфер суспільства, інтеґраційні процеси освіти в світі стимулюють оновлення змісту професійної підготовки майбутніх вчителів природничих дисциплін. Цьому сприяє інтенсифікація упровадження ідей Концепції «Нова українська школа» (2016), прийняття Професійного стандарту «Вчитель закладу загальної середньої освіти» (2020), які передбачають володіння педагогом сукупністю компетентностей, мобільністю, вміннями діяти в нестандартних ситуаціях, постійно розвиватися та вдосконалювати свою професійну підготовку, яка включає партнерську взаємодію з учасниками освітнього процесу.

ДЕЯКІ ПРОБЛЕМИ, ТЕНДЕНЦІЇ, CТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНЖЕНЕРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Дніпровський державний аграрно - економічний університет

 Анатолій Дем’яненко, Вікторія Гурідова

Обговорюється питання про сучасний стан вищої інженерної освіти в Україні. Привертається увага до тенденцій, які проглядаються останнім часом у вищій інженерній, у тому числі і аграрній освіті, суттєвого зниження рівня фундаментальної підготовки, у противагу до країн Європи [6]. Наголос робиться на необхідності збереження фундаментальних основ інженерної освіти, під час яких закладається фундамент, формується базис майбутнього інженера будь - якого фаху.

Досвід французьких майстерень у Новій українській школі

Рівненський державний гуманітарний університет

Грицай Наталія

В Україні з 1 вересня 2022 року навчання п’ятикласників закладів загальної середньої освіти відбувається за програмами Нової української школи [3]. Саме тому вчителі-практики проходять різноманітні курси підвищення кваліфікації, де ознайомлюються з особливостями освітнього процесу в НУШ.

ТЕРНИСТИЙ ШЛЯХ В НАУКУ

Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова

Бронішевська Оксана

Не потрібно доводити, що освіта -

найцінніше благо для людини. Без

освіти люди і грубі, і бідні, і нещасні.

Микола Гаврилович Чернишевський

Значний розвиток науки в Україні припав на ХІХ століття при правлінні імператора Олександра І, який зорієнтувався на західноєвропейські здобутки, які асоціювались в нього з перспективністю процвітання та добробуту усієї імперії. Був прийнятий указ про створення навчальних округів і на їх рівні основними керівними “концентрами” вважалися університети Київський (1834р.), Харківський(1804р.) та Новоросійський(1865р).