ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ФАКУЛЬТЕТІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ

Анатолій Турчак, Ольга Шевченко
(Кіровоград, Україна)

У статті визначено інструментарій встановлення стану готовності  майбутніх учителів фізичної культури до впровадження інтерактивних методів навчання. Визначені педагогічні умови успішного застосування інтерактивних методів навчання у підготовці фахівців педагогічної освіти. Розглянуто поетапне впровадження взаємозв’язку теорії і практики, інтеграції професійно-орієнтованих дисциплін, диференційованого підходу до методів педагогічного впливу відповідно рівня фахової підготовки майбутніх випускників факультетів фізичного виховання. Передбачено впровадження у навчальний процес онлайн-довідника під час вивчення дисциплін фахової підготовки.

Ключові слова: готовність майбутніх вчителів фізичної культури, інтерактивні методи навчання, метод мозкового штурму, візуальна лекція, дискусія, метод проектів, оксфордські дебати, центри інноваційного навчання, онлайн-довідник .

В статье определен инструментарий состояния готовности будущих учителей физической культуры к внедрению интерактивных методов обучения. Определены педагогические условия успешного применения интерактивных методов обучения в подготовке специалистов педагогического образования. Рассмотрены поэтапное внедрение взаимосвязи теории и практики, интеграции профессионально-ориентированных дисциплин, дифференцированного подхода к методам педагогического воздействия в соответствии с уровнем профессиональной подготовки будущих выпускников факультетов физического воспитания. Предусмотрено внедрение в учебный процесс онлайн-справочника при изучении дисциплин профессиональной подготовки.

Ключевые слова: готовность будущих учителей физической культуры, интерактивные технологии обучения, метод мозгового штурма, визуальная лекция, дискуссия, метод проектов, оксфордские дебаты, центры инновационного обучения, онлайн-справочник.

The article outlines the instruments establishing the state of readiness of the future teachers of physical education to the introduction of interactive teaching methods. Pedagogical conditions of successful application of interactive teaching methods in training teacher education. We consider a phased introduction of the relationship of theory and practice, integrating professionally oriented disciplines differentiated approach to teaching methods under the influence of professional training of future graduates of the faculty of physical education.

Key words: readiness of future teachers of physical education, interactive learning technology, method of brainstorming, visual lecture, discussion, project method, Oxford debate centers of innovative learning online directory.

Детальніше