МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ «ПЕРЕВЕРНУТОГО» НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

УДК 373.027

Максим ХОМУТЕНКО (м. Кіровоград)

Стаття присвячена хмарним технологіям та застосуванню їх в навчально-виховному процесі фізики. Висвітлені переваги хмарних технологій та можливості хмарного сервісу Google. Охарактеризовано поняття «перевернуте навчання» та розкриті педагогічні можливості використання на уроках фізики та перспективи його застосування в поєднані з «хмарними» технологіями.

Ключові слова: хмарні технології, «перевернуте навчання», навчально-виховний процес, методика навчання фізики, хмарні сервіси Google.

Статья посвящена облачным технологиям и применению их в учебно-воспитательном процессе физики. Освещенные преимущества облачных технологий и возможности облачного сервиса Google. Охарактеризовано понятие «перевернутая учеба» и раскрыты педагогические возможности использования на уроках физики и перспективы его использования в соединенные с «облачными» технологиями.

Ключевые слова: облачные технологии, «перевернутая учеба», учебно-воспитательный процесс, облачные сервисы Google.

The article is sanctified to cloudy technologies and application of them in the educational-educator process of physics. Lighted up advantages of cloudy technologies and possibility of cloudy service of Google. The «inverted studies» and exposed pedagogical possibilities of the use are described on the lessons of physics and prospect of his application in connected with «cloudy» technologies.

Keywords: cloudy technologies, «inverted studies», educational-educator process,  cloudy services of Google.

Детальніше