ДО ПИТАННЯ ПРО ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Сергій Петренко

Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка (Суми)

Процес формування ІКТ-компетентності майбутніх учителів математики має свої етапи і закономірності.

Процес формування загальної ІКТ-компетентності (І етап) розпочинається з вивчення дисципліни «Інформатика» на першому курсі навчання і продовжується на другому курсі при вивченні дисциплін інформаційного циклу. Вивчення цих дисципліни передбачає освоєння принципів роботи з операційною системою, сервісними програмами та утилітами по обслуговуванню дисків, формування здібностей з управління ресурсами файлової системи. В ході вивчення дисциплін формуються здатності і досвід застосування прикладного програмного забезпечення загального призначення і мережевих ресурсів для навчання, пошуку, аналізу і систематизації інформації в мережі Інтернет, використанню соціальних мережах і інших мережевих ресурсів. 

Детальніше