• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Науково-дослідна робота

Конкурс фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, за рахунок коштів державного бюджету

Семінар 1. Вимоги до проєктів досліджень і розробок, які подаються на конкурс. Вибір тематики проєктів


Перший етап конкурсного відбору наукових проєктів МОН на 2024 рік фундаментальних та прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 11.09.2023 № 1113 був оголошений конкурсний відбір проєктів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок, виконавцями яких є заклади вищої освіти та наукові установи, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України.

Перший етап відбувся в університеті з 12 вересня до 12 жовтня 2023 року. У першому етапі конкурсу взяли участь проєкти:

  1. “Розробка технологій формування soft skills суб’єктів освітнього процесу в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення України”. Керівник: д.пед.н., проф. Окольнича Т.В. 
  2. “Центр вивчення та проєктування (R&D) безпілотних технологій”. Керівник: к. пед.н., доц. Шлянчак С.О. 
  3. “Теорія і практика здоров’язбереження студентської молоді засобами мультимедійних технологій в умовах військового стану”. Керівник: к.пед.н., доц. Маркова О.В. 

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1572 були оголошені результати конкурсного відбору проектів фундаментальних наукових досліджень, прикладних наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок.

Сектор заочного та дистанційного навчання

Напрямки діяльності сектору заочного та дистанційного навчання

Сектор заочного та дистанційного навчання є підрозділом навчально-методичного відділу.

Цілі та завдання сектору:

– вивчення і аналіз нормативних документів щодо планування і організації освітнього процесу та впровадження їх вимог у освітню діяльність Університету;

– моніторинг стану вивчення передового педагогічного досвіду з метою підвищення якості навчання і організації освітнього процесу в роботі зі студентами заочної форми навчання;

– участь в укладанні інструктивно-організаційних документів, які регламентують: планування освітнього процесу в університеті; моніторинговий аналіз успішності студентів;

– організаційний супровід реалізації навчальних та робочих планів для заочної форми навчання;

– участь у формуванні навчального навантаження науково-педагогічних працівників;

– збір і аналіз даних про пропуски студентами навчальних занять, підготовка семестрового і річного звіту з цього питання;

– підготовка матеріалів, статистичної та звітної інформації для МОН України, до звітних доповідей ректора і проректора з науково-педагогічної роботи відповідно до напрямків діяльності відділу;

– участь в нарадах, які проводяться в Університеті з питань компетенції відділу;

– надання, з дозволу ректорату, інформації та документів з питань, які відносяться до компетенції відділу;

– видача академічних довідок студентам заочної форми навчання;

– видача викликів на сесію студентам заочної форми навчання;

– участь у складанні розкладу занять деканатами факультетів.

Документація

Завідувач педагогічною практикою університету

Напрямки діяльності завідувача педагогічною практикою університету

Основні функції:

Основною функцією завідувача педагогічної практики є навчально-методичне, консультативне, інформаційне забезпечення здійснення виробничих та виробничо-педагогічних практик студентами ЦДУ ім. В. Винниченка.

А саме:

– участь в настановчих та підсумкових конференціях з практики;

– участь у розробці інструктивно-методичних матеріалів з практики (положення), контроль за розробкою програм практики;

– координація роботи випускових кафедр щодо укладення договорів з базами практик, угод про співпрацю з місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями потенційними роботодавцями;

– загальний контроль за проведенням практики, зокрема станом виконання програм практик, веденням документації, відвідуванням баз практик студентами та керівниками від кафедр, складанням звітної документації керівниками практик;

– узагальнення досвіду проведення практик, внесення пропозицій щодо її поліпшення.

Документація

Напрями діяльності сектору внутрішнього забезпечення якості освіти

Сектор із забезпечення якості освіти є підрозділом відділу забезпечення якості та цифрового супроводу освіти.

Мета діяльності: контроль за якістю освітнього процесу, забезпечення функціонування внутрішньої системи управління якістю освітнього процесу.

Основні завдання:

– сприяння реалізації стратегії ЦДПУ імені В. Винниченка в сфері забезпечення якості освіти;

– координація дій структурних підрозділів Університету, спрямованих на забезпечення якості освіти, його відповідності сучасному рівню розвитку науки;

– здійснення системи заходів з внутрішнього моніторингу якості освіти та забезпечення можливостей їх використання в процесі прийняття управлінських рішень та вдосконалення якості освітнього процесу;

– інформаційно-організаційне супроводження рейтингової системи оцінювання науково-педагогічної діяльності викладачів університету;

– проведення опитувань здобувачів вищої освіти, випускників, науково- педагогічних працівників;

– розроблення засобів, нормативів і технологій контролю й оцінки якості освіти в університеті;

– підготовка необхідної інформації за результатами моніторингу якості освіти університету для ректорату, засідань вченої ради університету та пропозицій щодо підвищення якості освітнього процесу;

– участь у здійсненні моніторингу якості навчальних досягнень студентів університету, результатів атестації;

– участь у здійсненні моніторингу освітніх програм та забезпеченні їхного обговорення та оновлення;

– участь у забезпеченні принципів академічної доброчесності учасників освітнього процесу

Сектор обслуговування ЄДЕБО, інформації та статистики

Напрямки діяльності сектору обслуговування ЄДЕБО, інформації та статистики

Сектор обслуговування ЄДЕБО є підрозділом навчально-методичного відділу.

Мета діяльності: координація та контроль дій структурних підрозділів університету з питань ведення Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) – автоматизованої системи збирання, оброблення, зберігання та захисту даних, в тому числі персональних, щодо надавачів та отримувачів освітніх послуг.

Основні завдання:

– організація робіт технічного супроводження процесу формування та ведення у Єдиній державній електронній базі з питань освіти обліку даних стосовно діяльності Університету, наповнення щорічного звіту закладу вищої освіти «Ступені ризику»;

– збір, обробку, аналіз та підготовка документів до верифікації в ЄДЕБО;

– створення та супроводження електронної бази даних студентів Університету стосовно замовлення студентських квитків, документів про освіту державного зразка та додатків до них європейського зразка (DIPLOMA SUPPLEMENT) (спільна робота з деканатами факультетів);

– супровід роботи технічних секретарів приймальної комісії під час вступної кампанії;

– забезпечення роботи консультаційного пункту для реєстрації електронних кабінетів, виправлення помилок та вирішення спірних питань під час подання електронних заяв на вступ;

– перевірка та внесення до ЄДЕБО підтверджуючих документів для осіб зі спеціальними умовами вступу;

– здійснення зарахування абітурієнтів до закладу вищої освіти та переведення на державну основу осіб пільгових категорій;

– формування конкурсних пропозицій обсягу прийому на навчання та випуску фахівців із вищою освітою;

– участь у підготовці пропозицій до обсягів державного замовлення на підготовку та випуск фахівців;

– внесення обсягів державного замовлення на підготовку здобувачів вищої освіти, виділених конкурсною комісією МОН України;

– отримання від факультетів даних про рух контингенту здобувачів вищої освіти та своєчасна їх обробка, зведення даних по наповнюваності груп студентами; підготовка статистичного звіту про рух контингенту студентів закладу вищої освіти (щомісячно, щосеместрово, щорічно);

– складання звіту закладу вищої освіти на початок навчального року за формою 2-3нк;

– замовлення сертифікатів для підключення нових користувачів ЄДЕБО та повторна генерацію ключів діючих користувачів.

Документація
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись