ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ТЕХНОЛОГИИ ИСКУССТВЕННОГО СЕРДЦА В МЕДИЦИНЕ

Национальный медицинский университет имени А.А. Богомольца

Десятнюк Л.Б., Кривороженко Н.В., Садовая А.В.

В современной кардиохирургии внедряются все более технологические методы лечения тяжелых патологий сердца и среди них искусственное сердце и устройство желудочковой поддержки (VAD). Обычно данные технологии используются, когда пациенту по некоторым причинам недоступна пересадка сердца или необходима отсрочка времени.

Технология искусственного сердца представляет собой полную замену поврежденных желудочков с помощью хирургического вмешательства.

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ BYOD ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Семенюк Дарина, Колесникова Оксана , Нестерчук Сергій

В сучасному інформаційному суспільстві створюються умови для модернізації форм проведення різних видів занять з фізики. Інтенсивний розвиток інформаційно-комунікаційних мереж розширює дидактичні можливості організації і проведення навчальних фізичних досліджень. Одним із нових підходів у навчанні є підхід BYOD, який відноситься до технологій мобільного навчання. Використання цього підходу під час організації навчального фізичного експерименту сприяє включення учнів в активну дослідницьку діяльність, підвищенню інтересу до вивчення фізики, тим самим забезпечуючи формування предметної та ключових компетенцій учнів. Смартфон можна розглядати як засіб для реалізації технології BYOD під час навчання фізики. Він є визначальним чинником створення рівних умов доступу до навчальних програм, наукових матеріалів та мобільних додатків. 

Детальніше

USING INFORMATIVE AND COMPUTER TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF TEACHING ENGLISH LANGUAGE TO FUTURE OFFICERS OF THE STATE CRIMINAL AND EXECUTIVE SERVICE OF UKRAINE

Academy of the State Penitentiary Service of Ukraine

Alina Kvitka

Problem setting and its relation to actual tasks. Teaching English language to future officers of the State Criminal and Executive Service of Ukraine is determined by the specificity of their future profession and the peculiarities of the vocabulary that future officers should study. Informative tools are used in order to boost mastering foreign language, to use an individual approach of studying, to improve the quality and speed of language studying and to develop future officers’ speech. In today’s context, it is necessary to research the peculiarities and forms of teaching using informative and computer technologies in order to improve the quality of English language studying by future officers of the State Criminal and Executive Service of Ukraine.

APPLICATION OF THE LATEST TEACHING METHODS FOR IMPROVING THE QUALITY OF CADETS EDUCATION

Hetman Petro Sahaidachnyi National Army Academy

Nadiia Huzyk, Oksana Petruchenko,

Iryna Pinchuk, Oksana Tereshchuk

This article is devoted to the problems of improving the quality of military education, namely, in the field of exact sciences: higher mathematics, theoretical mechanics, thermodynamics, applied mechanics, etc. A basic premise for qualitative higher military education is proper curriculum frameworks, that must be harmonized and complementary to form integral system. Teaching topics on one subject should find practical (in some cases theoretical) application, or be a logical complement to studying topics on another subject. This process will increase cadets’ motivation and interest in the disciplines.

РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Інституту педагогіки НАПН України

Семко Лариса

Одним із напрямів модернізації освіти є його інформатизація, під якою розуміється забезпечення сфери освіти методологією і практикою використання засобів інформаційних технологій, орієнтованих на досягнення цілей навчання. У зв'язку з цим різко зросли вимоги до інформаційної компетентності особистості, як одного з важливих структурних компонентів професійної компетентності. Інформаційна компетенція передбачає вміння: самостійно працювати з інформацією, шукати, вибирати, аналізувати й оцінювати, організовувати, представляти, передавати її; моделювати, проектувати об'єкти і процеси, у тому числі під час взаємодії з іншими, відповідально реалізовувати свої плани, приймати рішення і діяти в непередбачених ситуаціях, учитися упродовж життя. Сформованість цієї компетентності в учнів основної школи – найважливіша умова розвитку сучасної ефективної високотехнологічної економіки [1].