РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ФІЗИКО-ТЕХНІЧНИХ ЗАДАЧ

УДК 373.3

САДОВИЙ Микола Ілліч

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри теорії та методики технологічної підготовки,

охорони праці та безпеки життєдіяльності

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0001-6582-6506

e-mail: [email protected]

РЄЗІНА Ольга Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

ORCID ID 0000-0001-6077-9413

e-mail: [email protected]

ТРИФОНОВА Олена Михайлівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання, докторант

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

ORCID ID 0000-0002-6146-9844

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Сучасне суспільство вимагає фахівців нової генерації, які будуть володіти набором компетентностей, що відповідають запитам сьогодення. У зв’язку з масовою цифровізацією всіх сфер життя на перший план виходить інформаційно-цифрова компетентність (ІЦК).

Детальніше

МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ ПРОДУКТИВНОГО ХАРАКТЕРУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ЗВО

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Тетяна Ярхо

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Ємельянова Тетяна

Харківський національний університет будівництва і архітектури

Легейда Дмитро

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Пташний Олег

Відповідно до нашого розуміння природи креативності [6, с. 158], вона визначається діалектичним взаємозв'язком розумових здібностей та мотиваційних цінностей.

Отже, креативні здатності особистості є обумовленими, у тому числі, внутрішньою пізнавальною мотивацією, яка, на нашу думку, виховується в такому навчальному процесі, в якому об’єднано викладання, вивчення і саморозвиток особистості.

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ДИЗАЙНЕРА

УДК 378.126:7.012

Кириченко Римма Вікторівна

кандидат психологічних наук, доцент,

доцент кафедри професійної освіти в сфері технологій та дизайну Київського національного університету технологій та дизайну

ORCID ID 0000-0002-2020-9157

e-mail: [email protected]

Скоробагатько Марія Сергіївна, Івашко Юлія Олегівна

здобувачі магістерського рівня вищої освіти

Київського національного університету технологій та дизайну

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Сучасна система освіти вимагає від педагогічних працівників постійного вдосконалення вмінь і навичок. Модернізація сучасної системи освіти неможлива без педагога-професіонала, який володіє необхідними компетентностями, займає провідні інтелектуальні позиції в суспільстві. В контексті специфіки професійної практичної діяльності педагога в галузі дизайну важливо звертати увагу на його кваліфікацію та обізнаність в безпосередньо-пов’язаній проектно-художній творчості. У статті розглядається компетентнісний підхід до підготовки педагога, фахівця з дизайну у закладах вищої освіти.