ПРО ОДНУ З ПРОБЛЕМ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ОПП СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ)

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Рябець Сергій, Крамаренко Наталія, Рябець Іван

Модернізація змісту освіти зазвичай відстає від викликів сьогодення. І справа тут не тільки в діджиталізації суспільства. Слід звернути увагу на потребу перегляду переліку освітніх компонентів, їхню кількість, зміст, структуру тощо. Тому, розробка саме цього напрямку вбачається нами достатньо актуальною. Отже, за мету нашого дослідження маємо досвід впровадження в ОПП СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ) опанування наскрізної дисципліни «Основні процеси обробки матеріалів».

ОГЛЯД БЕЗКОШТОВНИХ ОНЛАЙН-ІГОР ДЛЯ НАВЧАННЯ ВЕБ-ТЕХНОЛОГІЙ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ

Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Орлюк Дарія, Косовець Олена

Розвиток цифрових технологій зумовлює появу нових професій: SMM-менеджер, спеціаліст з IT-технологій, верстальник та інші. Однією із найкреативніших та найзатребуваніших у IT-сфері вважається професія веб-дизайнера. Вже кілька років вона займає почесне місце в “топ-5” на ринку затребуваних вакансій.

Детальніше

 

ОСВІТНІЙ ХАБ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ УЧНІВ ЗПТО БАГАТОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

Чернівецьке вище комерційне училище КНТЕУ

Мартинюк Веронія

Публікацію присвячено проблемі навчання учнів ЗПТО багатомовного професійного спілкування в екосистемі освітнього Хаба. Професіонали зазначають [1, 2, 3, 5, 6], що для Європейського ресторанного бізнесу надзвичайно важливою є постійна потреба у багатомовному, фахово підготованому робітнику, який швидко орієнтується у мультикультурному професійному середовищі. Отже, актуальність дослідження очевидна: ми пропонуємо нові, ефективні способи імплементації інноваційних технологій у процес підготовки учнів ЗПТО Чернівецької області до багатомовного ринку праці у європейській індустрії гостинності та туризму.

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПРИ ЗНАЙОМСТВІ З ЛІНІЙНИМИ РІВНЯННЯМИ З ПАРАМЕТРОМ

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Ключник Інна, Чернецька Анастасія

Сучасний стан розвитку шкільної освіти передбачає активне впровадження практичної складової математики як наріжного каменю формування успішної людини. Сьогодні на практиці ми все частіше стикаємося з тим, що учнів навчають робити все за заданим алгоритмом, не показуючи, що вся краса математики криється у творчості, та креативному підході до розв’язування певних видів завдань. Cаме до таких і відносяться рівняння та нерівності з параметрами. У завданнях з параметрами немає чіткого алгоритму розв’язування, а є лише необхідна база знань з курсу алгебри та творчість самого учня. Задачі з параметрами у більшості учнів загальноосвітніх шкіл, крім тих, що навчаються в класах з поглибленим вивченням математики, виникають чималі труднощі під час підготовки та написання ЗНО.

Детальніше

 

БЕНЧМАРКІНГ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ

Львівський національний університет імені Івана Франка

Біляковська Ольга

В умовах сьогодення системне управління якістю освіти постає головним чинником забезпечення конкурентоздатності сучасних університетів. Одним із альтернативних методів стратегічного менеджменту, що спрямований на поліпшення якості освіти в сучасних закладах вищої освіти є бенчмаркінг.