Наукові конференції ЦДУ

THE ROLE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN PERSONALIZING LEARNING

National University «Yuri Kondratyuk Poltava Polytechnic»

Kapiton Alla

Artificial intelligence is being actively implemented in many areas, including education. It is expected that the use of artificial intelligence technologies in the near future will become the main factor in the evolution of the entire educational system. Even today, artificial intelligence can greatly help all participants in the educational process [1-3].

ЕКСПЕРИМЕНТ З ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ

Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж»

Демкова Віта

Сучасна освіта характеризується пошуком інноваційних педагогічних ідей, що пов’язані з реформуванням освітньої галузі в Україні. В сучасних реаліях стрімкого розвитку інформаційних технологій кожен педагог має широкий спектр можливостей для модернізації освітнього процесу. Зокрема, впровадження сучасних педагогічних технологій та засобів навчання.

Детальніше

 

ВПЛИВ ЗАСТОСУВАННЯ GOOGLE LENS ПІД ЧАС ЗАНЯТЬ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ STEM НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН УЧНІВ

Національний центр «Мала академія наук України»

Білик Жанна, Шаповалов Євгеній,  Шаповалов Віктор

Здоров’я учнів, дітей є надбанням будь-якої держави. Особливо це стосується психічного, психоемоційного здоров’я. Саме тому, дослідниками активно розробляються та впроваджуються здоровязберігаючі педагогічні технології. Термін «здоров’язбережувальні педагогічні технології» охоплює всі аспекти діяльності загальноосвітньої школи, які направлені на формування здоров’язбережувальної компетенції учнів, позитивної мотивації до здорового способу життя. Існує декілька способів класифікації здоров’язберігаючих педагогічних технологій. Так, Смірнов виділяє такі здоров’язберігаючі педагогічні технології: медико-гігієнічні технології, фізичне виховання та медичні технології, екологічні технології, технології, що рятують життя, технології медичної освіти [1].