ОКРЕМІ АСПЕКТИ МЕТОДИКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ВИГОТОВЛЕННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Закаблук Світлана

Стрімкий розвиток інформаційних технологій в ХХІ сторіччі зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. В Україні суть такої модернізації найбільше відбилася в Концепції розвитку дистанційної освіти, яка завдяки такому глобальному явищу, як Інтернет, охоплює широкі шари суспільства та стає найважливішим фактором його розвитку. А, зокрема, всесвітня пандемія внесла значні корективи у освітні процеси. Технології дистанційного навчання набули глобального поширення.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ВЕБ-ІНСТРУМЕНТІВ

Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Єфіменко Світлана

В умовах дистанційної форми навчання актуальною є проблема залучення учасників освітнього процесу до інтерактивної взаємодії.

Інтерактивність (від англ. Interaction – «взаємодія») – це процес командної діяльності учасників освітнього процесу, в ході якої відбувається взаємообмін ідеями, думками, інформацією. Під час інтерактивної взаємодії кожен суб’єкт навчання бере активну участь у командній роботі, результатом якої є продукт. В умовах онлайнової інтерактивної взаємодії це можуть бути спільно розроблені цифрові освітні ресурси: веб-сайт проєкту, веб-квест, веб-презентація, інфографіка, комікс, інтерактивний плакат, мапа думок, хмаринка слів з теми, дидактичні картки, опитувальник, ігровий кейс, наповнена інформацією віртуальна дошка тощо.

ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Власова Анастасія, Рябець Сергій

Інформаційно-цифрове суспільство сьогодення ставить високі вимоги перед учнями старших класів, як майбутніми кваліфікованими працівниками. Інтенсивний розвитку інформаційно-цифрових технологій створює проблеми формування відповідних інформаційно-цифрових компетентностей старшокласника закладу загальної середньої освіти. Саме тому перед вчителем технологій постає питання формування якісних інформаційно-цифрових компетентностей учнів старших класів, що і було метою нашого дослідження.

ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка

Близнюк Микола

Останні десятиліття відзначені бурхливим розвитком інформатизації, появою інформаційних технологій нового покоління, які активно проникають у всі сфери життєдіяльності. Сьогодні важко уявити систему вищої освіти без інформаційних технологій. У сучасних умовах розвитку перед вищою школою відкриваються нові можливості щодо освітніх потреб [1].