ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ПРОФЕСІЙ ОФІСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Черкаській області

Тінькова Дар’я

Заклади професійної (професійно-технічної) освіти Черкаської області готують кваліфікованих робітників з професій офісного забезпечення: операторів з обробки інформації та програмного забезпечення, обліковців з реєстрації бухгалтерських даних, операторів поштового зв’язку. В умовах нових реалій [1], очевидно, що крім професійних компетентностей у майбутніх кваліфікованих робітників професій офісного забезпечення мають бути сформовані soft skills - комплекс неспеціалізованих, надпрофесійних навичок, які відповідають за успішну участь у робочому процесі, високу продуктивність [2, с. 4].

ВИХОВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВ ТОЛЕРАНТНОСТІ І ЧЕСТІ У МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ

Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля
Національного університету цивільного захисту України

Кришталь Аліна, Ващенко Дарія

У сучасному суспільстві помітна тривожна тенденція до недотримання культурно-етичних норм спілкування й людяного ставлення один до одного, підвищення агресії та насильства, зростання рівня злочинності та тероризму, викривлення сутності моральних орієнтирів поведінки і, як наслідок, розгортання міжособистісної ворожнечі. Зазначене змушує людство звернутись до загальнолюдських цінностей, переглянути існуючі норми і їх розуміння суспільством.

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК «SOFT SKILLS» ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ ЗА АДАПТИВНИМ ПІДХОДОМ

Харківський державний професійно-педагогічний коледж імені В.І. Вернадського

Савєльєва Тетяна

Формування сучасного фахового молодшого бакалавра нерозривно пов’язане зі становленням його як цілісної, гуманної, всебічно розвиненої особистості, а також його професійною підготовкою, здійснюваною у системі ЗФПО (закладів фахової передвищої освіти). Підвищення соціального статусу фахівця у професійній сфері, реформи освіти в країні (а саме перехід від підготовки молодших спеціалістів до фахових молодших бакалаврів), вимагають перегляду усієї системи підготовки, що має орієнтуватися на принципах саморегуляції, взаємодії й розвитку освітніх, наукових і педагогічних структур.

ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНИХ ІНСПЕКТОРІВ З НАГЛЯДУ У СФЕРІ ПОЖЕЖНОЇ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ

Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля НУЦЗУ

Ненько Юлія

Найчастіше, коли говорять про навички, мають на увазі професійні знання і вміння. Але не менш важливими є й soft skills – універсальні непрофесійні якості, які допомагають нам взаємодіяти між собою незалежно від сфери діяльності. Такі навички потрібні для будь-якої професії і допомагають швидше адаптуватися до змін на ринку праці та переорієнтуватися в разі втрати актуальності сфери зайнятості.

ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS ЗДОБУВАЧІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ТИМЧАСОВОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЕРЕМІЩЕННЯ

Дніпровська академія неперервної освіти

Клевцова Наталія Вікторівна

В обставинах тимчасового територіального переміщення, здобувачі професійної освіти безпосередньо стикнулись з необхідністю практичного виконання soft skills для реабілітації умов свого існування, життя та освіти. Кількість переміщених осіб, що навчаються, сягнула мільйонної позначки. Громадяни з різних куточків країни шукають нове житло або заклад навчання, роботу тощо. Практичної перевірки зазнали пройдені здобувачами курси «Тайм-менеджменту» та «Управління стресом», як в професійних обставинах, так і в умовах повсякдення, хоча кожен день був особливим і «Марафон новин» став новою реальністю.