ДО ПИТАННЯ ІНТЕГРАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка

Рябець Сергій, Шевченко Тетяна

зокрема з навчального предмету технології. Організація спеціального освітнього середовища на уроках технологій та використання міжпредметних зв’язків, на думку вчених [1, 2, 6], сприяє зростанню освітньої мотивації старшокласників ЗЗСО, дружньої атмосфери і співпраці в класі трудового навчання та поза ним.

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО ТА ДРУГОГО КУРСУ НАВЧАННЯ

Донецький національний медичний університет

Пилипенко Олена

Освітня діяльність закладів вищої освіти повинна базуватися на формуванні чіткої, логічної послідовності розвитку професійних здібностей. Фундація професійності будується на таких засадах: розвиток самостійності, практична орієнтованість, логічна структуризація освітнього процесу, особистісно орієнтовані підходи у навчанні, чіткі механізми впровадження ключових компетенцій.

ДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНІСТЬ У МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Люльченко Вячеслав, Моргун Денис

Головним завданням вищої освіти є формування технічної компетентності у майбутнього вчителя трудового навчання та технології, яка має чітку модель у вигляді освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця і передбачає ідеальний кінцевий результат, тобто підготовку спеціаліста, який опанував необхідні технічні та педагогічні знання, уміння, навички творчої діяльності, має відповідний світогляд та ерудицію, інтелектуальний рівень, набув навичок самоосвіти, в якого сформовані професійні якості.

ТЕХНІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ У МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Люльченко Вячеслав, Марценюк Дар’я

Сучасна освіта працює у напрямку пошуку вирішення проблеми ефективного формування відповідних до професії компетентностей у здобувача першого етапу вищої освіти. Це викликано новим етапом розвитку вищої освіти, щодо перегляду та внесення змін до освітнього змісту в закладах вищої освіти по створенню сприятливого середовища для розвитку здібностей в здобувачів вищої освіти, а також розширення спектру інтересів та позитивної зацікавленості до опанування нового та формування життєвих компетентностей.

ЗНАЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЮРИДИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля
Національного університету цивільного захисту України

Кришталь Аліна, Собченко Анастасія

У сучасному світі уміння комунікувати відіграє важливу роль, оскільки від уміння правильно висловлюємо власні думки на пряму залежить компетентність фахівця. Доволі часто у юридичній сфері трапляються випадки, коли посадовець демонструє мовні і мовленнєві труднощі у спілкуванні з клієнтами, під час нарад, публічних виступів тощо, що в результаті нівелює його професійні якості і уміння.