• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ КОЛЬОРИСТИКИ У НАВЧАННІ ОСНОВ ДИЗАЙНУ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка

Шевченко Світлана,  Садовий Микола

Мистецтво проєктування реальної дійсності суспільства дістало назву дизайну. Дане поняття починає свій відлік від ХVIII століття із зміною ремісничого типу виробництва на мануфактурний, масовий випуск стандартних виробів. Для життя людини нині важливо, щоб навколишнє середовище під час взаємодії з при різних видах діяльності приносило їй позитивні емоції, викликало почуття прекрасного та задоволення. Як результат такої взаємодії необхідна для життєдіяльності множина об’єкти як культурного, так і повсякденного життя  були функціональними і красивими. Особливою властивості всього оточуючого людину є колір, який є присутнім в житті і школярів. Саме кольористика  в значній мірі сприяла становленню й розвитку сучасного  дизайну. У закладах загальної середньої освіти навчання кольористики в дизайні пов’язується із виробами,  речами, що оточують учнів, знаходяться у освітніх та інших приміщеннях є привабливими, красивими із сучасними формами та кольором.

БІСЕРНЕ РУКОДІЛЛЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

Проценко Тетяна

Бісерне рукоділля являє собою різновид декоративно-ужиткового мистецтва, а вироби виготовляються з використанням бісеру (перлів) штучного чи природного походження. Бісерне рукоділля має багатовікову історію існування і належить до числа найбільш захопливих видів діяльності.

МОДЕЛЬ ПОЕТАПНОГО ПРОЄКТУВАННЯ У НАВЧАННІ ТЕХНОЛОГІЙ

Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені
Володимира Винниченка

Полякова Олена,  Садовий Микола

Національна доктрина освіти в Україні окреслює основні напрямки розвитку галузі технологій та формування компетентної, гармонійно розвиненої особистості здатної до активної діяльності впродовж всього життя. Закон України “Про вищу освіту” визначає умови для самореалізації особистості, окреслює шляхи розвитку навчально-виховної діяльності на різних ступенях освіти та ін.

Детальніше

 

НАВЧАННЯ УЧНІВ СПОСОБІВ ОЗДОБЛЕННЯ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ

Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

Поліщук Ірина

Підготовка учнів до самостійного життя, формування у них навичок самообслуговування є важливим завдання, що стоїть перед сучасною школою. Саме на уроках трудового навчання школярів навчають різноманітним технологіям побутової діяльності та технологіям виготовлення виробів, що у подальшому робить їх більш підготовленими до дорослого життя.

ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Супрунівський навчально-виховний комплекс Полтавської міської ради

Плескач Ірина

В умовах сьогодення перед сучасною системою освіти стоїть важливе завдання: забезпечити формування духовно багатого, морально і естетично розвиненого підростаючого покоління. Існує  необхідність у вирішенні протиріччя між зростаючими потребами суспільства в естетично та духовно розвиненій особистості та сучасним станом нашого суспільства. Важливу роль цьому відіграє естетичне виховання.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись