• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Програма конференції

Секція 1: Спадщина В. О. Сухомлинського – джерело збагачення сучасної педагогічної науки

  1. «Ідеї В.О. Сухомлинського про зміцнення здоров’я школярів», Марина Вікторівна Гриньова, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка.

  1. «Василь Сухомлинський: від творчого вчителя – до творчого учня», Анна Нікуліна, магістрантка 6 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Окремі аспекти сімейного виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Інна Васюта, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 2: Ідеї гуманної педагогіки в творчій спадщині Василя Сухомлинського

  1. «Ідеї гуманної педагогіки у творчій спадщині Василя Сухомлинського», Ірина Горобець, студентка ІV курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Родинне виховання в системі шкільної освіти у педагогічній спадщині Василя Олександровича Сухомлинського», Ірина Апілат, магістрантка 6 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Впровадження ідеї В.О.Сухомлинського у сучасній позакласній шкільній роботі», Валерія Мурашко, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Гуманізм у навчанні та вихованні дітей молодшого шкільного віку», Федорова Аліна, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Особливості самореалізації особистості у творчій спадщині Василя Сухомлинського», Галина Горохова, аспірант ІІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Диференціація навчання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Сідельниченко Аліна, студентка 7 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 3: Втілення ідей В. О. Сухомлинського в процес дошкільної та початкової освіти

  1. «Творче використання ідей В. Сухомлинського у професійній підготовці майбутніх педагогів до роботи з дітьми раннього віку», Інна Германчук, магістрантка факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації. Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ.

  1. «Удосконалення спостережливості школярів засобами гри в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського», Ірина Іванютенко, магістрантка VІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «В.Сухомлинський про розвиток читацьких умінь учнів початкових класів», Тетяна Степанюк, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Виховання красою слова у спадщині Василя Сухомлинського», Наталія Данілова, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Підготовка дитини до навчання в школі», Софія Плахотня, студентка ІІІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Організація домашньої роботи молодших школярів в практиці В. О. Сухомлинського», Світлана Голинська, студентка 4 кyрcy фaкyльтетy педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Особливості навчання і виховання дітей 6-ти річного віку у педагогічних поглядах В. О. Сухомлинського», Олена Байбароша, студентка ІV курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Формування особистості молодшого школяра у творчій спадщині В. О. Сухомлинського», Юлія Притула, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Підготовка майбутніх учителів до формування творчої уяви молодших школярів засобами дитячої літератури», Валентина Кириченко, студентка VІІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Дитяча книга як засіб розвитку молодших школярів у системі В. Сухомлинського», Щекодіна Ольга, Янчевська Дарина, студентки 3 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 4: Вирішення завдань різних складників виховання у спадщині В. О. Сухомлинського

  1. «Формування моральних почуттів у спадщині В. О. Сухомлинського», Катерина Зубріцька, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Педагогіка ідеї добра у спадщині В. О. Сухомлинського», Інга Пінчук, студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Естетичне виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Грибенко Карина, студентка 2 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний Університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Ідеї В. Сухомлинського про збереження та зміцнення здоров’я учнів», Юлія Паніотова, студентка VIІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Патріотичне виховання у поглядах Василя Сухомлинського», Горбунова Марина, студентка ІV курсу педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Формування культури спілкування молодших школярів у педагогічній системі В. Сухомлинського», Руслана Степаненко, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Екологічне виховання учнів», Катерина Екштейн, магістрантка першого курсу природничо–географічного факультету. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Спадщина В. О. Сухомлинського як складова морального виховання підростаючого покоління», Онищенко Наталія, студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Роль учителя в моральному вихованні молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Варвара Богуненко, магістрант 6 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «В. О. Сухомлинський про формування розумової культури у дітей молодшого шкільного віку», Ксенія Горпинко, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 5: Передумови організації інклюзивної освіти в педагогічній діяльності Василя Сухомлинського

  1. «Ідеї превенції в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського», Катерина Кондрашова, студентка IV курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Вклад Василя Сухомлинського у розвиток сучасної інклюзивної освіти», Романча Анастасія, студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Секція 6: Використання досвіду Василя Сухомлинського в управлінні сучасним навчальним закладом та в організації педагогічного колективу

  1. «Розвиток ідей В. О. Сухомлинського з освітнього моніторингу у сучасній педагогічній практиці», Ірина Рожелюк, аспірантка кафедри педагогіки. Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, м. Одеса.

Секція 7: Василь Сухомлинський про педагогічну творчість і майстерність вчителя.

  1. «Педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського як теоретичне підґрунтя організації професійної підготовки магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», Ольга Цокур докт. пед.н., професор, Олексій Железняк, Ганна Сомбаманія канд. пед. н., доценти кафедри педагогіки. Одеський національний університет імені І .І. Мечникова, м. Одеса.

  1. «Робота з обдарованими дітьми у спадщині В. О. Сухомлинського», Любов Мовчан, студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «В. О. Сухомлинський про розвиток індивідуальних професійних якостей педагога», Діана Каблашова, студентка VIІ курсу факультету педагогіки та психології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

  1. «Бути творчим учителем», Тетяна Корнєєва, магістрантка першого курсу природничо–географічного факультету. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись