СЕКЦІЯ № 1

СПАДЩИНА В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК ДЖЕРЕЛО ЗБАГАЧЕННЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ

Доповіді:

  1. Янчевська Дарина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ В НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  1. Паливода Тетяна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Бузько Олена – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

РОЛЬ КАЗОК ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ

  1. Проценко Катерина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

РОЛЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Данільченко Ксенія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПЕДАГОГІКА ДОБРА У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Слободніченко Анастасія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 2

СПІВЗВУЧНІСТЬ ПЕДАГОГІКИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО З ІДЕЯМИ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ ПЕДАГОГІВ

Доповіді:

  1. Кіслінська Дарія ― Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНОЇ СПРАВИ В ПОГЛЯДАХ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Ковальова Анна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ЗА В. СУХОМЛИНСЬКИМ

 

СЕКЦІЯ № 3

ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОЦЕС ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Доповіді:

  1. Колачук Олена – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ НЕУСПІШНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА В. О. СУХОМЛИНСЬКИМ

  1. Попенчук Ганна – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ ПРИРОДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 

  1. Борисова Олена – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

ВТІЛЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ДОШКІЛЬНУ ТА ПОЧАТКОВУ ОСВІТУ

  1. Ладуха Наталія – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

ВИКОРИСТАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНІК МАЛЮВАННЯ В РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  1. Удод Наталія, Пушкар Лариса – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

  1. Якобенко Євгенія – Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В МУЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ

  1. Щекодіна Ольга – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

  1. Апілат Ірина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВАСИЛЬ ОЛЕКСАНДРОВИЧ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВИКОРИСТАННЯ ГРИ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

  1. Нікуліна Анна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ІДЕЇ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

  1. Приходько Тетяна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 4

ВИРІШЕННЯ ЗАВДАНЬ РІЗНИХ СКЛАДНИКІВ ВИХОВАННЯ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Доповіді: 

  1. Колесник Віта – Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ПРИРОДИ В РАКУРСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Митошоп Наталія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПРОБЛЕМА МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Шевченко Альона – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК РІЗНИХ СКЛАДНИКІВ ВИХОВАННЯ У СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Величко Діана – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В МОРАЛЬНОМУ ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  1. Чорна Наталя – Центральноукраїнський державний педагогічний університет Імені Володимира Винниченка

ВТІЛЕННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ Й ОСВІТІ УЧНІВ

  1. Довгополова Марина – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Жеребна Світлана – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 

  1. Кравченко Валерія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПОГЛЯДИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО НА РОЛЬ ПРИРОДИ У РОЗУМОВОМУ ВИХОВАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  1. Штода Олександра – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗАСОБАМИ КАЗОК ТА ОПОВІДАНЬ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Анна Сокур – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О.СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВИХОВАННЯ КОЛЕКТИВІЗМУ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  1. Данілова Наталія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

КАЗКА ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ У СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 5

ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В УПРАВЛІННІ СУЧАСНИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

Доповіді:

  1. Сметанюк Олеся – ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

  1. Степанюк Тетяна – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ШКОЛИ ТА СІМ’Ї У ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  1. Гладун Богдана – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ФОРМУВАННЯ ДИТЯЧОГО КОЛЕКТИВУ

 

СЕКЦІЯ № 6

ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ТВОРЧІСТЬ І МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ

Доповіді: 

  1. Дарія Генсіцька – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ОБРАЗ ІДЕАЛЬНОГО ВЧИТЕЛЯ В ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Золотіна Анастасія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ВАЖКИХ ДІТЕЙ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

 

СЕКЦІЯ № 7

ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

 Доповіді:

  1. Мовчан Любов – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО КЛАСУ НА ЗАСАДАХ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  1. Генсіцька Ксенія – Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

МОТИВАЦІЯ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ У ПРАЦЯХ В. СУХОМЛИНСЬКОГО