pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Реалізація академічної мобільності у сфері психології

Реалізація академічної мобільності у сфері психології

Академічна мобільність – одна з основних і необхідних складових якості сучасної системи вищої освіти. Академічна мобільність визначається як переміщення викладачів і студентів ВЗО на певний період часу в інший освітній або науковий заклад у межах чи за межами своєї країни з метою викладання або навчання. Сучасна дистанційна освіта з відповідними технологіями, попри усі свої очевидні недоліки та труднощі, мимоволі «сприяє» поширенню можливостей академічної мобільності.

І така можливість вкотре була зреалізована в рамках дружньої співпраці двох кафедр психології: Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка і Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Тема «гостьової» онлайн-лекції – «НЛП як інструмент розвитку особистості». На початку заходу із привітальними словами та побажаннями до учасників звернулися ректор ТНПУ, професор Богдан Буяк і завідувачка кафедри психології ТНПУ, професорка Марина Орап. Далі слово узяли спікери: кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології ЦДПУ Ірина Радул і сертифікований НЛП-тренер Андрій Супрун (м. Кропивницький). Викладачі та здобувачі вищої освіти (майбутні психологи, журналісти, історики) як учасники онлайн заходу ставили чимало запитань спікерам і отримували на них кваліфіковані відповіді. Обговорювалися як теоретико-методологічні питання розвитку НЛП, так і окремі практичні аспекти його реалізації. Майбутніх психологів, зокрема, цікавили питання успішного початку власної професійної кар’єри або ефективної побудови психоконсультативного процесу.

Захід отримав важливе значення не тільки в рамках завдання реалізації академічної мобільності, а і як свого роду науково-методичний стимул для розмислів студентської молоді, котра на віковому етапі формування особистісної ідентичності перебуває в активному самопізнанні. І один із найважливіших його векторів – це професійні самопошуки.

Від імені кафедри психології факультету педагогіки, психології та мистецтва ЦДПУ імені Володимира Винниченка висловлюємо щиру подяку дружнім колегам із ТНПУ імені Володимира Гнатюка.