pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

На кафедрі психології і соціальної роботи відбувся науково-практичний онлайн-семінар «Актуальні питання сучасної української практичної психології»

На кафедрі психології і соціальної роботи відбувся науково-практичний онлайн-семінар «Актуальні питання сучасної української практичної психології»

Кафедра психології та соціальної роботи разом з Департаментом освіти і науки Кіровоградської облдержадміністрації провели обласний науково-практичний онлайн-семінар «Актуальні питання сучасної української практичної психології».

Метою обласного семінару було обговорення сучасних теоретико-методологічних та практичних проблем щодо організації ефективної кваліфікованої психологічної допомоги; впровадження сучасних інноваційних здобутків психотерапії у практику супроводу особистості; навчання ефективним психотехнікам із залученням провідних експертів академічної та практичної спільноти.

Всього надійшло 150 заявок на участь у семінарі, серед них завідувачі районними методичними кабінетами області, директори та завучі шкіл області, практичні психологи з різних куточків України, вчителі-предметники, вчителі початкових класів, вихователі-методисти, корекційні психологи, викладачі вищих навчальних закладів.

Програма науково-практичного семінару включала доповіді, практичні майстерні, майстер-класи. В якості доповідачів та ведучих майстер-класів виступили науково-педагогічні працівники, шкільні психологи, спеціальні психологи та практикуючі психологи. (Вступне слово)

Дуже емоційно-зворушливою була доповідь гості з Ізраїлю освітнього психолога, міжнародного експерта по роботі з травмою та посттравмою у дітей та підлітків, керівника міжнародного проєкту Хібукі-терапії Дафни Шарон-Максимов, яка поділилася досвідом реабілітації дитячої травми за допомогою терапевтичної іграшки Хібукі. (Відео)

Про особливості розвитку навичок імітації у дітей з особливими потребами розповіла Людмила Друзь — знаний в нашій області спеціальний психолог, логопед, керівник корекційного Центру «Друзі. (Відео)

Своїм багаторічним, практичним досвідом поділився автор і розробник програми «Універсал» для психологічних служб Валерій Киричук — кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології управління ЦІПО ДЗВО "Університет менеджменту освіти" НАПН України. Де розкрив таку важливу тему як конструювання задач особистісного розвитку за результатами комплексної соціально-психолого педагогічної діагностики учасників освітнього середовища в онлайн-режимі. (Відео)

Інформаційно насиченою була доповідь Марини Сосновської, консультанта комунальної установи «Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради». Яка представила учасникам семінару розроблену нею програму профілактику психоемоційних порушень у дітей дошкільного та шкільного віку у воєнний/післявоєнний час. (Відео)

Своїм практичним досвідом з учасниками семінару поділилась Ганна Колєва – практичний психолог і координатор центру психологічної реабілітації КНП «Обласний клінічний госпіталь». Вона представила на обговорення свою доповідь на тему «Психоедукація, як елемент надання комплексної психологічної допомоги військовослужбовцям». (Відео, Презентація)

Про практичні навички самодопомоги та саморегуляції в умовах кризи розповіла Ольга Зіборова, практичний психолог з міста Одеси. (Відео)

Всі учасники мали змогу взяти участь у майстер-класі «Організація супервізійного супроводу в умовах воєнних дій в Україні», який провела Олена Лашко, кандидат психологічних наук, головний психолог «Гарячої лінії» підтримки Українського ветеранського Фонду Міністерства у справах ветеранів України. Майстер-клас показав можливості практичної психології в дії та важливість супервізійного супроводу для людей, які знаходяться в воєнних умовах. (Відео)

Семінар пройшов на високому професійному, методичному рівні, змістовно, емоційно, науково обґрунтовано та мав практичну спрямованість.

Всі учасники семінару зазначили необхідність проведення подібних заходів на постійній основі та підтвердили думку про те, що подібні заходи є важливими для становлення сучасної української практичної психології.