• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

GOOGLE ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

Харківський машинобудівний коледж

Карпенко Марина

Швидкий розвиток комунікаційно-інформаційних технологій (ІКТ) та швидка адаптація до нових умов, вносить свої корективи у процесі навчання студентів. Використання ІКТ дозволяє спрямувати навчання майбутніх фахівців у середу їх майбутньої роботи. У машинобудівному коледжі, на 3-му курсі студенти з спеціальності 274 Автомобільний транспорт, на дисципліні «Інформатика та інформаційні технології», набувають необхідні інформатичні компетенції при вивченні даного курсу. Метою курсу є формування у студентів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки, збереження, подання інформації, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства.

Використовувати програмні засоби і отримувати навички роботи в комп'ютерних мережах, в тому числі.

Кілька практичних робіт на цій дисципліні присвячені саме роботі з мережею Інтернет. Майбутні спеціалісти створюють електронне середовище – сайт - рекламу, де вони можуть запропонувати свої послуги по ремонту автомобілів. Це сьогодні стало можливим завдяки безкоштовним додаткам Google : Google сайтам, формам, таблицям, картам. На основі цих додатків, майбутні фахівці по ремонту автомобілів можуть самостійно створювати, керувати своїм особистим сайтом, розміщувати на ньому рекламу, не володіючи глибокими знаннями з програмування. Студенти створюють звичайний сайт, та розташовують його в мережі Інтернет. Мета такого проекту здобути навички використання засобів комунікації мережі Інтернет в професійній діяльності, застосовуючи сервіси Google.

Так, для створення цих сайтів, не обов’язково знати спеціальну мову розмітки тексту HTML Для вирішення свого завдання студенти використовують конструктор сайтів Google, де вони встановлюють фото, відео, анімацію з локальних файлів, зручні гіперпосилання у вигляді кнопок на різні джерела в YouTube та інших ресурсах в мережі Інтренет і на свої створені додатки Google – форми, Google- таблиці, об`єднуючи різні матеріали на одному сайті.

За завданням, створення рекламного сайту, відбувається в декілька кроків:

1.Обрати шаблон оформлення, адже Google – конструктор має достатньо багато варіантів для оформлення Web-сторінок.

2. Обрати головну тему сайту, надати назву сайту. Кожний студент сам підбирає назву свого сайту, за тематикою своєї спеціальності та напрямку діяльності майбутньої роботи, наприклад: Послуги СТО. Що потребує, застосування творчих здібностей, хоча і в межах завдання навчального проекту.

3. Додати сторінки до свого сайту, надати їм назви, які будуть вміщувати інформацію про підприємство, на якому майбутні фахівці з ремонту автомобілів хотіли б працювати. А точніше, на сторінках повинна бути відображена інформація про діяльність та послуги, які можуть надати фахівці цього підприємства. Адреса - місце знаходження з додатком Google-карти, звичайно, ця інформація не буде дійсною, адже це мета цього завдання - навчальна.

4. В результаті дизайн нового сайту повинен бути відповідно оформленим, а саме: лаконічним, стильним, добре запом’ятовуватися. Студент сам підбирає шрифти, графічні об’єкти та фото, відео, для свого сайту. У конструкторі Google є можливість підібрати типи та розмір шрифтів, для візуального сприйняття текстових матеріалів.

5. На сайті у студента повинні з’явитись додаткові інформаційні об’єкти, які будуть призначатись для замовників послуг підприємства, на якому хотів би працювати майбутній фахівець автомобільної галузі.

Перед студентами стоїть задача розробити окрему Google форму у вигляді заяви для замовника. Необхідно встановити кнопку з назвою «Замовлення послуг» з гіперпосиланням на цю форму. Де є можливість у замовника вказати свої телефони, електронну пошту, час відвідування СТО, вид послуг, які він хоче отримати. Можливість задати запитання у працівників, що надають послуги по ремонту автомобілів. А замовнику запропонувати оцінити свої послуги, якщо він вже відвідував це підприємство.

Для цього, оформлюється електронна таблиця Google для заповнення клієнтної бази. Та сам студент повинен розіслати свою форму на сайті своїм одногрупникам, щоб вони заповнили його заяву.

Також, на сайті повинна бути сторінка, на якої викладені види послуг у вигляді фото та відео. Встановлена кнопка «Послуги та ціни» з гіперпосиланням у вигляді текстової таблиці Google.

Даний проект викликає у самих студентів позитивний настрій, що заохочує їх до навчання даної дисципліни. Дозволяє активізувати пізнавальну активність і самостійність студентів, пробуджує креативність мислення, оптимізує процес навчання.

Такі завдання розвивають пошукові здібності, створюють умови для творчого наукового самовдосконалення студентів.

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Отекина Н.Е. Електронне навчання, дистанційні освітні технології // Міжнародний науковий журнал «Інноваційна наука» – № 4. – 2017. – https://cyberleninka.ru/article/n/elektronnoe-obuchenie-distantsionnye-obrazovatelnye-tehnologii.

2. Шмотьев Ю.А. Можливості використання Google-сервисов в світі// Електронний науковий журнал «Наука та перспективи». – № 3. – 2017. – https://cyberleninka.ru/article/n/vozmozhnosti-ispolzovaniya-google-servisov-v-obrazovanii

3. Використання можливостей сервісів Google в педагогічній практиці в умовах реалізації дистанційного навчання - https://nsportal.ru/shkola/distantsionnoe-obuchenie/library/2021/02/06/ispolzovanie-vozmozhnostey-servisov-google-v

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись