У наш час  конструктори LEGO є незамінним матеріалом для занять, дидактичних ігор з дітьми у закладах дошкільної освіти.  LEGO-технологія цікава тим, що об’єднує в собі елементи гри та експериментування, тому на трьох лекційних та п’яти семінарських заняттях з курсу «Педагогіка дошкільна» для студентів другого курсу спеціальності 012 Дошкільна педагогіка та 016 Спеціальна освіта приділяється 5-10 хвилин для ознайомлення з цікавими  LEGO-вправами.

Застосування даної технології, по-перше, урізноманітнює навчальний процес, робить його цікавішим для студентів, а по-друге, формує необхідні компетентності для майбутньої діяльності. Студенти вчаться проводити заняття в ігровій формі, що покращує засвоєння навчального матеріалу дошкільнятами та створює  атмосферу психологічного комфорту.

Під час проведення вправ з використанням LEGO студенти усвідомлюють, що дана технологія допомагає розв’язувати проблемні завдання, розвивати творче мислення, формувати вміння співпрацювати, розвивати сенсорне сприйняття, допомагати формуванню уявлень про зовнішні властивості предметів, розвити дрібну моторику.

Інформація надана доцентом Приборою Т. О.