Архів новин Кафедри методик дошкільної та початкової освіти до 2022р.
Архів новин Кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти до 2022р.
В рамках угоди про співпрацю з закладами загальної середньої освіти 21 вересня з ініціативи кафедри дошкільної та початкової освіти був проведений круглий стіл з вчителями початкових класів ліцею імені Тараса Шевченка з проблеми «Шляхи виконання концептуальних положень НУШ в початковій школі в умовах воєнного часу».
Детальніше...
22-23 липня доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти, членкиня ГО «Асоціація дошкільників України» Вікторія Вдовенко та доцентка кафедри технологічної та професійної освіти Ольга Пуляк взяли участь у тренінгу з психосоціальної підтримки для жителів громад, в тому числі ВПО. Тренеркою виступила кандидатка психологічних наук Ірина Остополець. Захід відбувся в рамках ініціативи Інституту соціокультурного менеджменту (ІСКМ) «Локальна підтримка», що є частиною проєкту «Розбудова структур надання послуг та освітнього потенціалу для психосоціального забезпечення в Україні», який впроваджується GIZ за дорученням Уряду Німеччини.
Викладачі кафедри дошкільної та початкової освіти на базі платформи «ZOOM» взяли участь в онлайн обговоренні освітньо-професійної програми Херсонського державного університету за спеціальність 012 Дошкільна освіта першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня.
Студенти спеціальності 013 Початкова освіта, проводячи підсумки «Виробничої практики у школі» на звітній конференції ділилися своїми враженнями, здобутками, обмінювалися досвідом, розповідали про цікаві лайфхаки. Всі студенти підготували відеоролики про свій досвід перебування в школі. Кожне відео з педагогічної практики – це маленька історія життя, яка наповнена емоціями, кропіткою працею, переживаннями, маленькими поразками і, звісно, успіхами та щасливими моментами.
Під час вивчення і закріплення матеріалу з дисципліни «Педагогіка дошкільна» використовуємо ейдотехніки.
Ейдотехніка – це технологія обробки, зберігання та відтворення інформації, яка базується на використанні найбільш ефективних і перевірених методів запам’ятовування, заснованих на максимальному використанні образного типу інформації.