• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

АНАЛІЗ ЕТАПІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

УДК 378.018.4

Ткачук Галина, Стеценко Володимир, Стеценко Надія

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Впровадженню нових методик та технологій навчання передує аналіз та визначення основних етапів їх реалізації. Змішане навчання як інноваційна форма освітньої діяльності являє собою складне динамічне утворення потребує чіткої стратегії та визначення конкретних етапів її реалізації, в яких відображено діяльність адміністрації, технічного персоналу, професорського-викладацького складу, інших працівників з метою досягнення ефективності освітніх послуг.

ВИКОРИСТАННЯ ОЦІНЮВАЛЬНИХ ЗАДАЧ У ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ШКОЛІ

УДК 372.853

Дробін Андрій

Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського

Формування нового постіндустріального суспільства, технологічного укладу, що супроводжує цей процес, створює нові вимоги суспільства до освіти. Ці об’єктивні чинники передбачають реформування освітньої системи, освітніх процесів, ядра та змісту природничих дисциплін, серед яких провідне флагманське роль відіграє фізика.

Перед шкільним курсом фізики на сучасному етапі розвитку суспільних відносин стоїть багатогранна, комплексна задача, реалізація якої здійснюється через досягнення тих завдань, які суспільство висуває до світоглядних наук і які відображені в нормативно-правовій базі, що регулює освітній процес навчання фізики в школі.

ОКРЕМІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Трифонова Олена

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Нині чітко прослідковується тенденція стрімкого розвитку техніки і технологій. При цьому розвиток промисловості країни повинен базуватися на активному використанні сучасних технологій у виробництві та високому інтелектуальному рівні фахівців. У зв’язку з цим постала проблема відповідної організації системи освіти.

Проведені нами дослідження показали, що актуальною є проблема підготовки фахівців фізико-технологічного профілю у педагогічних закладах вищої освіти (ЗВО), адже саме вони забезпечують розвиток в учнів уявлень про основи багатьох технічних наук та формування наукового світогляду. При цьому, на нашу думку, зростає роль інтегрованого поєднання не лише спеціальностей, а й профілів підготовки майбутніх фахівців. У цьому контексті окремої уваги заслуговує підготовка інженерів-педагогів. А виходячи з тенденцій розвитку сучасних комп’ютерних технологій (у наш час, майже кожна людина має смартфон, планшет, ноутбук чи персональний комп’ютер) та запитів інформаційного суспільства особливо нагальною стає підготовка інженерів-педагогів зі спеціальності 015.10 «Професійна освіта. Комп’ютерні технології».

СПІВВІДНОШЕННЯ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ ЕНЕРГІЇ ТА ЧАСУ

Садовий Микола

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Математичний апарат квантової механіки бере початок з гіпотези Л. де Бройля (1924) про те, що стан вільної частинки, яка має проекцію імпульсу на вісь, наприклад х, описується плоским хвильовим числом  , де l – довжина хвилі. Тоді . Так було започатковано корпускулярно-хвильовий дуалізм – зв’язок властивостей частинки з властивостями хвилі. Аналізуючи дане співвідношення В. Гейзенберг у 1927 р. за підтримки Н. Бора вирішив усунути суперечність хвиля-частинка і виявити закономірність щодо розсіювання хвильових чисел у хвилі де Бройля та встановив співвідношення між точністю місцезнаходження частинки Dх у пакеті хвиль і шириною пакету хвиль DрхDх ³ ħ/2. Узагальнення вченого привело до формулювання відповідної концепції про універсальність встановленого співвідношення.

СТВОРЕННЯ СЦЕНІЧНИХ КОСТЮМІВ ПІД ЧАС ГУРТКОВОЇ РОБОТИ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО НАПРЯМУ В НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Перерва Анастасія, Абрамова Оксана

(Кропивницький)

Організація гурткової роботи художньо-естетичного напрямку в навчальних закладах зі створення сценічних костюмів може стати корисним та цікавим заняттям для учнів. Такий гурток має на меті дати можливість кожному його учаснику проявити свої естетичні, художні та творчі здібності, сприяти духовному розвитку особистості, прищеплювати вихованцям любов до прекрасного, ознайомити із професіями швейного профілю. Така діяльність допоможе також зекономити кошти на сценічні наряди для виступів шкільних творчих колективів.

Детальніше

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись