• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

УДК 378.147

ОНИЩЕНКО Ірина Володимирівна

кандидат філологічних наук, доцент,

доцент кафедри початкової освіти

Криворізького державного педагогічного університету

ORCID ID 0000-0003-0672-0570

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. На сучасному етапі актуальним завданням підготовки конкурентоспроможних фахівців, здатних до інноваційної педагогічної діяльності на рівні світових стандартів, є формування готовності до професійної діяльності. Одним із важливих показників готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності є рівень розвитку його мотиваційної сфери (потреби, мотиви, прагнення, схильності, ідеали, переконання). Мотивація впливає на вибір та успішність опанування професією, визначає особливості взаємодії особистості в професійному колективі.

ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ» МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

УДК 378.011.3-051:62

НАГОРНА Наталія Олександрівна

Аспірантка кафедри теорії і методики технологічної освіти

Полтавського національного педагогічного університету

імені В.Г. Короленка

ORCID: 0000-0003-0017-9496

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. У сфері вищої освіти України актуальним питанням на сьогодні є застосування технологій навчання, які використовують компетентнісний підхід і забезпечують якісну підготовку майбутніх фахівців. Важливим елементом підготовки майбутніх вчителів технологій є формування їх проектної та технологічної компетентності.

TRAINING FUTURE TEACHERS OF INFORMATION SCIENCE TO DEVELOP LOGICAL THINKING SKILLS OF SENIOR SCHOOLCHILDREN AT TEACHING SOFTWARE DEVELOPMENT

 

УДК 378+37.016:004+373.5:37.015.31

VAKALIUK Tetiana Anatoliivna

PhD in Pedagogics, associate Professor

associate Professor of the Department of Applied Mathematics and Computer Science, Zhytomyr Ivan Franko State University

ORCID ID 0000-0001-6825-4697

e-mail: [email protected]

MEDVEDIEVA Mariia Oleksandrivna

PhD in Pedagogics, associate Professor

associate Professor of the department of Information Science and information communication technologies,

Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University

ORCID ID 0000-0001-9330-5185

e-mail: [email protected]

KARPLIUK Svitlana Oleksandrivna

PhD in Pedagogics, associate Professor

associate Professor of the Department of Applied Mathematics and Computer Science, Zhytomyr Ivan Franko State University

ORCID ID 0000-0002-6988-0531

e-mail: [email protected]

SHADURA Valentyna Anatoliivna

Senior Lecturer of the department of foreign languages

Zhytomyr State Technological University

ORCID ID 0000-0003-2635-7211

e-mail: valteach8@gmail.com

Introduction. The application and development of modern technologies in all spheres of social life in Ukraine causes the increase of educational branch role for training and educating the young generation. Moreover, the teaching of Information Science and information a communication technology (ICT) to schoolchildren is becoming one of the prior directions at forming the personality of a secondary school (SS) leaver.

The aim of professional pedagogical training of Information Science teacher has to be in accordance with the general tasks of teaching, education and developing the personality of future specialist. These tasks are, first of all, conditioned by the transition to new information society.

Детальніше

СТРУКТРУРНО-ЛОГІЧНІ СХЕМИ ОФОРМЛЕННЯ КОНСПЕКТІВ ЛЕКЦІЙ СТУДЕНТАМИ

Запорізький національний університет

Перетятько Вікторія

Загальні зміни, що відбуваються в системі вищої освіти ставлять перед викладачами проблему пошуку нових форм і методів навчання студентів. Серед таких змін можна виділити зростання обсягів навчальної інформації з одночасним зменшенням лекційних годин, передбачених на підготовку висококваліфікованих фахівців.

Магістри відносяться до окремої категорії контингенту студентів, – вони мають значний досвід навчальної діяльності, деякі з них працюють, тож несистематично відвідують заняття. Виходячи з цього, можна визнати відмінність процесів проведення лекційних занять, організації самостійної роботи і контролю за її результатами.

Міжпредметні зв’язки в проектній діяльності учнів основної школи як основа компетентнісного навчання фізики

УДК 373.5.091:313-047.22:53(043.3)

КОРОСТЕЛЬОВА Євгенія Юріївна

вчитель фізики та інформатики

школи І-ІІІ ступенів №25 м. Києва

ORCID ID 0000-0001-8355-9122

e-mail: school_25@ukr.net

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. У навчальній програмі з фізики для 7-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів [7], затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 підтверджено, що «ефективним засобом формування предметної й ключових компетентностей учнів у процесі навчання фізики є навчальні проекти. Під час виконання навчальних проектів вирішується ціла низка різнорівневих дидактичних, виховних і розвивальних завдань: розвиваються пізнавальні навички учнів, формується вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі, висловлювати власні судження, виявляти компетентність. У проектній діяльності важливо зацікавити учнів здобуттям знань і навичок, які знадобляться в житті. Для цього необхідно зважати на проблеми реального життя, для розв’язання яких учням потрібно застосовувати здобутті знання.

Навчально-дослідницька діяльність змінює акценти освітньої діяльності із засвоєння знань, умінь на дослідницькі навички та досвід, які сприятимуть прискоренню адаптації молоді до дорослого життя. Навчально-дослідницька діяльність є ефективною формою навчання учнів, що дає змогу педагогу виявляти та розвивати особистісні інтелектуальні здібності учнів.

Детальніше

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись