• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «ГРАНИЦЯ І НЕПЕРЕРВНІСТЬ ФУНКЦІЇ» З КУРСУ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ В СИСТЕМІ ШКОЛА УНІВЕРСИТЕТ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ

УДК 372.851

БОТУЗОВА Юлія Володимирівна

кандидат педагогічних наук,

старший викладач кафедри математики

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0002-1313-0010

e-mail: [email protected]

ГНЕЗДІЛОВА Кіра Миколаївна

доктор педагогічних наук, професор,

професор кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту

Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького,

ORCID ID 0000-0002-5226-840X

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Важливою умовою якісного функціонування державної системи освіти є забезпечення структурно-організаційних та змістовно-цільових взаємозв’язків її послідовних ступенів і рівнів. Тому проблеми узгодженості та наступності різних ланок цієї системи цікавлять теоретиків і практиків шкільної та вищої освіти [1].

Безсумнівним є той факт, що якісна підготовка майбутніх учителів математики буде здійснюватися лише тоді, коли встановиться тісний взаємозв’язок з тими процесами, які відбуваються в сучасній школі.

Детальніше

Коментарі   

# Трифонова Олена 18.04.2019, 18:32
Дякую авторам за дослыдження можливостей реалізації принципу наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі «школа-універси тет педагогічного
профілю»
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись