• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ДОСВІД ТЕОРІЇ І ПРАТИКИ А.С.МАКАРЕНКА В АСПЕКТІ КУЛЬТУРИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

Олена Берестенко
(Луганськ, Україна)

Устаттіосмислюється та аналізується теоретичний та практичний досвід   А.С. Макаренка з позиції впливу його на культуру професійного спілкування сучасного вчителя  з метою її удосконалення, а також дається характеристика теорії виховання особистості в колективі, шляхи та засоби розвитку професійної позиції, осмислення культури професійного спілкування в колективі.     

 Ключові слова:виховання, теорія виховання, вчення про колектив, культура професійного спілкування, професіоналізм,педагогічній техніки, педагогіка паралельної дії, система перспективних ліній, ознаки колективу, стадій розвитку колективу, дисципліна,демократичний стиль відносин,зовнішній і внутрішній контроль.

 

The article interprets and analyzes A. Makarenko’s theoretical and practical experience from the point of view of its influence on the culture of the modern teacher professional communication in order to improve it. The paper characterizes the theory of education of the individual in the collective and the ways and means of developing professional attitude, understanding the culture of professional communication in the collective.

Key words:education, theory of education, the study of collective, a culture of professional communication, professionalism, educational technology, Pedagogy of parallel action, the system of perspective lines, features of the collective, stages of the development of collective, the discipline, the democratic style of relationships.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись