• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

НАВЧАЛЬНІ ТЕКСТИ З ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ – ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ НАВЧАННЯ

Ірина Зіненко
(Ялта, Україна)

Новий етап у розвитку шкільної освіти пов’язаний із упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу.. В статті проаналізоване використання історичного матеріалу в сучасних підручниках з математики, представлено систему навчальних текстів з історії математики, спрямованих на формування математичної компетентності учнів суспільного-гуманітарного профілю навчання.

Ключові слова: профільне навчання, математична компетентність, навчальні тексти.

 

Новый этап в развитии школьного образования связан с внедрением компетентностного подхода к формированию содержания и организации учебного процесса. В статье проанализировано использование исторического материала в современных учебниках по математике, представлена система учебных текстов по истории математики, направленных на формирование математической компетентности учащихся общественно-гуманитарного профиля обучения.

Ключевые слова:профильное обучение, математическая компетентность, учебные тексты.

 

A new stage in the development of school education is associated with the implementation of competent approach to the formation of the content and organization of the educational process. The article analyzes the use of the historical materialin modern textbooks on mathematics, presents the system of educational texts in the history of mathematics, aimed at the development of students' mathematical competence of public education in the humanities.

Keywords:specialized education, mathematic competence, educational texts, elements of history of mathematics.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись