• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ДОСЛІДЖЕННЯ ГАЛУЗЕВОГО СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ „МЕНЕДЖМЕНТ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ” У ВИМІРАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Нетребіна Ольга
(Євпаторія, Україна)

 

В статті наведено аналіз галузевого стандарту вищої освіти напряму підготовки „Менеджмент та адміністрування”. Піднімаються актуальні питання професійної освіти у вимірах компетентнісного підходу. Автором висвітлюються проблеми та недоліки чинного стандарту в контексті компетентнісного підходу.

Ключові слова:галузевий стандарт вищої освіти, професійна освіта, компетентнісний підхід, освітньо-кваліфікаційні характеристики; освітньо-професійні програми підготовки, навчальні плани.

 

The article presents the analysis of the standard forhigh school education in speciality „Management and Administration”. Topical issuesof vocational education in the context of the competency approach are presentedin article. The author shows the problems and shortcomings of the current standard in the context of the competency approach.

Keywords: standard forhigher education, vocational education, competence approach, educational qualification characteristics, education and professional training programs, curricula.

Детальніше...

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ

Олена Нікітіна
(Кіровоград, Україна)

В статті розглянуто погляди вітчизняних педагогів ХХ століття на проблему формування навчальної діяльності в учнів початкової школи та формування у них уміння вчитися.

Ключові слова: навчальна діяльність, уміння вчитися, молодший школяр, самонавчання, уміння, навички.

 

В статье рассмотрены взгляды отечественных педагогов ХХ века на проблему формирования учебной деятельности у учащихся начальной школы и формирование у них умения учиться.

Ключевые слова: учебная деятельность, умение учиться, младший школьник, самообучениe, умения, навыки.

 

This article considers the views of native educators of the twentieth century on the problem of formatiтп the study activity of the pupils of elementary school and their ability to study.

Keywords: ability to study, pupils of elementary school, self-studying, competencies, skills.

Детальніше...

ОСНОВНИ ФАКТОРИ ЗА ФОРМИРАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ НА СТУДЕНТИТЕ ОТ СПЕЦИАЛНОСТ РЕХАБИЛИТАТОР ПО ВРЕМЕ НА ПРЕДДИПЛОМНИЯ СТАЖ

Руска Паскалева
(Стара Загора, Р България)

Практическото обучениена студентите от специалност „Рехабилитатор” в Медицински колеж е насочено към  подготовка на здравни професионалисти, работещи в системата на здравеопазването и в специализирани центрове за рехабилитация. Това обучение е организирано и се провежда съобразно всички държавни изисквания и стандартите на Европейски съюз. Преддипломния стаж е част от практическото обучение и се провежда с цел усъвършенстване на  практически умения и  компетенции в реалната работна среда в определени клиники по учебен план, в учебно - практическите бази. За усъвършенстване на практическото обучение бе извършено проучване на удовлетвореността на студентите от преддипломния стаж за  тригодишен период – преди и след провеждането му.

Ключови думи:студенти рехабилитатори, преддипломен стаж, практически умения, професионални компетенции, учебно - практическите бази.

 

Practical training of students in the specialty "Rehabilitation therapist" at the Medical College focuses on the training for health professionals working in the healthcare system and specialized rehabilitation centers. This training is organized and conducted in accordance with all the state requirements and standards of the European Union. Pre-graduate internship is a part of the practical training and it is carried out to improve the practical skills and competencies in the real working environment in certain clinics and education - practical bases according to a curriculum. To improve the practical training a survey of students’ satisfaction from the pre-graduate internship for a period of three years - before and after the internship was conducted.

 

Keywords: student therapists, pre-graduate internship, practical skills, professional competences, education - practical bases.

Детальніше...

ЄФЕКТИВНІСТЬ ЗАСОБІВ НАОЧНОСТІ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ ТА ПРОСТОРОВОГО БАЧЕННЯ

Олена Подволоцька
(Кіровоград, Україна)

У статті розглядаєтьсяспецифіка функції наочності в образотворчому мистецтві. Основною проблемою є недостатня розробленість наукової класифікації видів наочностіта недостатність досліджень щодо функцій наочності в образотворчому мистецтві.

Ключові слова: образотворче мистецтво,наочність, функції наочності, динамічна наочність, просторові уявлення, просторове бачення, просторове мислення.

 

This article deals with the peculiarities of the function of visual aids in art. The main problem is the lack of development of the scientificclassificationofthe types of visual aids and the lack of investigation of visual aids functions in art.

Key words:art,visual aids, visual aids functions,dynamic visual aids, space imagination, space vision, space thinking.

Детальніше...

ЕМПІРИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІСТОВО-ГНОСТИЧНОГО КОМПОНЕНТА В СТРУКТУРІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Марина Прокоф’єва
(Ялта, Україна)

Статтю присвячено визначенню основних критеріїв та рівнів сформованості змістово-гностичного компонента готовності майбутнього вчителя початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, обґрунтуванню їх показників для досягнення високих результатів у підвищенні рівня досліджуваного поняття, представлено результати констатувального етапу експерименту.

Ключові слова: готовність до реалізації диференційованого підходу, вчитель початкових класів, змістово-гностичний компонент, молодші школярі.

 

 The article is devoted to the basic criteria and levels of research and substantial gnostic component in the formation of future primary school teachers’ readiness for implementation of a differentiated approach in teaching younger students, the justification of their performance in order to achieve good results in raising test concepts is provided. The results of ascertaining phase of the experiment are presented.

Keywords: readiness for a differentiated approach implementation, primary school teacher, reflection, research and substantial gnostic component, younger students.

Детальніше...

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись