• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Полісуб’єктний підхід у навчанні атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі загальноосвітньої школи

Хомутенко Максим

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

(Кропивницький)

Анотація. У статті розглянута структура педагогічних взаємодій. Визначено поняття полісуб’єктності педагогічної взаємодії в контексті сучасного інформаційного простору, а також висвітлені переваги полісуб’єктної взаємодії в процесі навчання атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі загальноосвітньої школи. Схарактеризовано структуру методичної системи навчання атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі школи з урахуванням полісуб’єктного підходу. Наведені приклади організації індивідуальних і групових проектів спрямованих на вивчення, дослідження і розкриття особистісних складників предметної компетентності з фізики учнів під час вивчення теми «Випромінювання та поглинання світла атомами. Атомні і молекулярні спектри. Рентгенівське випромінювання» в хмаро орієнтованому навчальному середовищі Moodle.

Ключові слова: хмаро орієнтоване навчальне середовище, полісуб’єктний підхід, полісуб’єктна взаємодія, методика навчання атомної і ядерної фізики, педагогічна взаємодія.

Хомутенко Максим

Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Виниченка

ПОЛИСУБЪЕКТНЫЙ ПОДХОД В обучении АТОМНОЙ И ЯДЕРНОЙ ФИЗИКЕ В ОБЛАЧНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ УЧЕБНОЙ СРЕДЕ общеобразовательной школы

Аннотация. В статье рассмотрена структура педагогических взаимодействий. Сформулировано понятие полисубъектности педагогического взаимодействия в контексте современного информационного пространства, а также отображены преимущества полисубъектного взаимодействия в процессе обучения атомной и ядерной физике в облачно ориентированной учебной среде общеобразовательной школы. Охарактеризована структура методической системы обучения атомной и ядерной физике в облачно ориентированной учебной среде школы з учетом полисубъектного подхода. Приведены примеры организации индивидуальных и групповых проектов направленных на изучение, исследование и раскрытие личностных составляющих предметной компетентности по физике учеников при изучении темы «Излучение и поглощение света атомами. Атомные и молекулярные спектры. Рентгеновское излучение» в облачно ориентированной учебной среде Moodle.

Ключевые слова: облачно ориентированная учебная среда, полисубъектный подход, полисубъектное взаимодействие, методика учебы атомной и ядерной физики, педагогическое взаимодействие.

Khomutenko Maksym

Kirovohrad Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University

POLYSUBJECT APPROACH IN STUDIES OF ATOMIC AND NUCLEAR PHYSICS IN CLOUD THE ORIENTED EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF GENERAL SCHOOL

Abstract. The structure of pedagogical cooperations is considered in the article. The concept of polysubject of pedagogical cooperation is described in the context of modern informative space. And also represented advantages of polysubject cooperation in the process of educating to atomic and nuclear physics in the cloudy oriented educational environment of general school. The structure of the methodical departmental to atomic and nuclear physics teaching marks in the cloudy oriented educational environment of school by the з account of polysubject approach. Examples of organization of individual and group projects sent are made to the study, research and opening of personality constituents of subject competence from physics of students during the study of theme "Radiation and absorption of light atoms. Atomic and molecular spectrums. The x-rayed radiation" is in the cloudy oriented educational environment of Moodle.

Keywords: cloud is oriented educational environment, polysubject approach, polysubject cooperation, methodology of studies of atomic and nuclear physics, pedagogical cooperation.

Детальніше

Коментарі   

# Людмила Суховірська 21.10.2016, 01:25
Цікаво! В статті інформаційно розкрита структуру методичної системи навчання атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі школи.
# Руденко Євгеній 20.10.2016, 01:38
Хмарні технології це новий рівень розвитку програмного забезпечення, що дозволяє використовувати більш широкий спектр можливостей та послуг. На сьогоднішній день ці технології можуть бути ефективно застосовані в освіті, а отже це питання потребує дослідження.
# Грищенко Владислав 20.10.2016, 00:23
Цікава стаття, у ній досить змістовно розглянута структура педагогічних взаємодій і наведені вагомі приклади організації індивідуальних і групових проектів спрямованих на вивчення, дослідження і розкриття особистісних складників предметної компетентності з фізики учнів під час вивчення теми.
# Курнат Галина 19.10.2016, 23:29
Питання навчання атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі є актуальним та інноваційним в освіті.
# Ольга Рєзіна 19.10.2016, 19:19
Використання хмарних технологій у навчанні - одна з найактуальніших тем сьогодення. У статті представлений один з підходів вирішення цього питання. Дуже цікаво й своєчасно.
# Ольга Кузьменко 19.10.2016, 17:23
Цікавим в статті є представлення системи Moodle для виконання проектних робіт з фізики, який дозволяє вчителю видавати завдання, збирати роботи, а також оцінювати та залишати коментарі для учнів. Підтримую автора, що використання хмарно орієнтованих технологій у процесі навчання фізики сприятиме розвитку в учнів пізнавальної та самостійно-пошу кової діяльності.
# Vasiliy 19.10.2016, 13:21
Дякую за іформацію я дуже вам благодарен
# АнепкинСАША 19.10.2016, 13:18
Сайт туже кловий і тута інформація яка нам допомогае в житі
# Арнольд 19.10.2016, 13:16
Дуже корисна і важлива інформація про інститут в якому ведеться ядерна фізика та медицина
Якою будуть всі користуватися
# Тамик 19.10.2016, 13:15
Дякую,стаття дуже хороша,в ній розкриті актуальні в нас час теми!Було дуже цікаво! :-)
# cake 19.10.2016, 13:12
У статті добре розглянута структура педагогічних взаємодій. Зрозуміло визначено поняття полісуб’єктност і педагогічної взаємодії в контексті сучасного інформаційного простору, а також висвітлені переваги полісуб’єктної взаємодії в процесі навчання атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі загальноосвітнь ої школи. 8) :-)
# Витя 19.10.2016, 13:10
Я прочитав Вашу статтю і дуже захопився нею, взяв для себе багато корисного. Дякую Вам! :lol:
# мася228 19.10.2016, 13:04
Все круто . В статті розкрита актуальна проблема сучасної методики навчання фізики. Питання використання хмарних технологій під час вивчення фізики школярами зараз на часі.

Хотілося більш детального викладу в статті можливостей ХОТ з розглядуваного питання та їх ефективністі порівняно з класичним підходом до вивчення атомної та ядерної фізики? Чому використовуєтьс я термін «Хмарно-орієнто вані технології», а не дистанційне навчання? В чому особливість та інноваційність в розробленого автором методичного комплексу?
# Эвгеній 19.10.2016, 13:01
Це була цікава статя мені сподобалось
# Наталія Донець 19.10.2016, 11:42
В статті розкрита актуальна проблема сучасної методики навчання фізики. Питання використання хмарних технологій під час вивчення фізики школярами зараз на часі.

Хотілося більш детального викладу в статті можливостей ХОТ з розглядуваного питання та їх ефективністі порівняно з класичним підходом до вивчення атомної та ядерної фізики? Чому використовуєтьс я термін «Хмарно-орієнто вані технології», а не дистанційне навчання? В чому особливість та інноваційність в розробленого автором методичного комплексу?
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись