• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: ВИКЛАДАЧ – СТУДЕНТ

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Калініченко Надія

Концентуальні зміни в нормативних дакументах про освіту, зокрема в Концепції Нової української школи, вносять суттєві зміни у зміст, методику та технології підготовки майбутніх педагогічних працівників, зокрема майбутніх вчителів біології, які  по заверненні навчання, як показує практичний досвід, виконують  найрізноматітніші  обов’язки на різних посадах. Це вчителі біології, основ здоров’я та хімії, завідуючі навчальними кабінетами, керівники творчих груп, класні керівники,  керівники гуртків та відділень МАН та ін. З метою підготовки майбутніх студентів до успішної творчої діяльності  до курсу методики навчання біології (третій курс бакалаврату) введені основи таких технологій як групової навчальнлї діяльності, технології дослідження, створення ситуації успіху, технології партнерства, які студенти використовують у процесі  моделювання навчальних занять при проведенні лабораторних та практичних робіт, виконанні завдань виробничої педагогічної практики. В умовах  воєнного стану особливої значущоці набуває партнерська технологія  викладач – студент.

USAGE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN TEACHING ENGLISH IN SECONDARY SCHOOL

Leonnid Juzkov Khmelnytskyi university of Management and Law

Dominiuk Iryna, Lavriienko Maryana, Nahornyi Yaroslav

Communication in English as an international language is an essential component of the professional activity of any graduate in the conditions of modern globalization.

The spread of English as a language of international communication, the growing number of English learners due to different factors (among them distance learning within restrictions of Covid 19 pandemic and Russian war in Ukraine)  have led to the appearing of various methods of teaching and monitoring the effectiveness of the educational process.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись