• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Наукові видання професора Мельничук С. Г.

Завідувач кафедрою педагогіки початкової освіти та соціальної педагогіки, доктор педагогічних наук, професор Мельничук С. Г. плідно працює не тільки на ниві викладацької діяльності, але і в наукових пошуках нових підходів щодо підвищення якості професійної підготовки з педагогіки майбутніх учителів початкових класів. Нещодавно (у 2011 році) вийшов з друку навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів «Педагогіка (Теорія виховання)», одноосібним автором якого є професор Мельничук С. Г. Зміст посібника містить широке коло питань, які розкривають сутнісні характеристики категоріально-понятійного апарату теорії виховання та організаційно-процесуальні характеристики виховного процесу на сучасному етапі розвитку системи освіти. Особливу увагу автор надає особистісно орієнтованим аспектам виховання, складовим цілісного виховання (розумовому, моральному, трудовому, естетичному, фізичному) та роботі із батьками.

Професор Мельничук С. Г. є співавтором колективної монографії «Науково-педагогічна спадщина Ткаченка І. Г.». У спільній роботі над монографією разом із професором Завіною В. І. та Іванко А. Б. було обрунтовано цілісність педагогічної спадщини відомого українського педагога, розглянуто розвиток особистісних якостей І. Г. Ткаченка (колишнього директора Богданівської середньої школи Знам’янського району, депутата Верховної Ради України, героя соціалістичної праці, орденоносця, соратника і друга В. О. Сухомлинського), концептуальні засади його педагогічної творчості та вклад у педагогічну науку і практику національної школи.

 

В монографії «Теорія і практика формування естетичної культури майбутніх учителів (історико-педагогічний аспект 1860-1990 рр.)» професор Мельничук С. Г. розкриває теорію і практику формування естетичної культури майбутніх учителів на основі аналізу навчально-виховної діяльності вітчизняних навчальних закладів в означений історичний період. Вивчення і узагальнення педагогічних ідей, досвіду, поглядів прогресивних педагогів, науковців, громадських діячів того часу дозволило автору сформулювати певні методичні рекомендації щодо удосконалення системи роботи з формування естетичної культури майбутніх учителів та їх підготовки до естетичного виховання учнів.

 


 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись