• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Наукові конференції ЦДУ

ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ

Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка

Садовий Микола

Динаміка виробництва електроенергії в світі за період із 1890 р. неперервно зростає від 9 млрд. кВт·год на рік до 24097,7 – у 2015 р.

Електроенергетика будь-якої держави є базовою галуззю. Генерація відбувається за рахунок вивільнення атомної енергії, спалювання вугілля, мазуту, природного газу, біопалива. Крім цього, є енергоустановки, де вивільняється енергія вітру, води, Сонця.

Детальніше

КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЯ В НАВЧАННІ ХІМІЇ

Запорізький національний університет

Перетятько Вікторія, Гаврилішин Євген

Процес засвоєння хімічних знань здобувачами освіти достатньо складний і перед вчителями стоїть проблема заохочення учнів до навчально-пізнавальної діяльності. Цьому сприяє впровадження різноманітних інтерактивних технологій, в тому числі й кейс-технологій. Кейс – це спеціально підготовлений навчальний матеріал, який включає структурований текст, опис ситуації, зазвичай запозиченої з реального життя, що потребує аналізу та вирішення. Сутність навчання полягає в тому, що кожен пропонує варіанти рішення через наявні в нього знання, практичний і життєвий досвіди та інтуїцію.

ВИВЧЕННЯ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ В ШКОЛІ

Львівський Національний університет імені Івана Франка

Пасічник Тимофій, Соляр Тетяна

У наш час об’єктно-орієнтоване програмування (ООП) є домінуючим стилем програмування. Методика вивчення ООП у навчальних закладах різного рівня висвітлена в багатьох працях вітчизняних науковців [1 - 3]. Проте вчителі, зазвичай, відчувають проблеми під час ознайомлення початківців з об'єктно-орієнтованою концепцією та програмуванням, і тому розробка ефективних підходів до навчання основ ООП в школі та на початкових курсах у вищих навчальних закладах все ще залишається актуальною серед науковців [4, 5]. Педагоги в цій галузі продовжують експериментувати із різними стилями, методами та підходами до навчання. Тому розглянемо декілька важливих питань, які вимагають вирішення.

ЕЛЕКТРОННІ ТАБЛИЦІ ЯК ЗАСІБ МОНІТОРИНГУ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ТА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ШКОЛЯРАМИ

Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №33 Маріупольської міської ради Донецької області»,

Помічник вчителя Ranka Pamatskola, Latvija.

Мукосєєнко Ольга

В Державному стандарті базової середньої освіти України зазначено, що «метою базової середньої освіти є розвиток природних здібностей ... учнів, формування компетентностей, необхідних для їх соціалізації та громадянської активності, свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації». [1] Тому розвиток всіх здібностей учнів однаково важливий.

Детальніше

РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Миколайко Володимир, Данилюк Вікторія

Сучасний етап модернізації вищої освіти в Україні спрямований на вирішення низки проблем, пов’язаних із потребою підготовки педагогів нової генерації, здатних самостійно й продуктивно мислити, приймати швидкі та адекватні рішення, орієнтуватися в мінливих ситуаціях, виявляти творчу ініціативу. Незважаючи на спроби реформувати систему вищої освіти і потреби суспільства в якісній підготовці кваліфікованих фахівців, нині все ще застосовують пасивну модель навчання, де особистість учня виступає «об’єктом» навчання, що засвоює і відтворює матеріал, переданий йому вчителем, текстом підручника, інтернет-ресурсом, загалом джерелом знань.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись