• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

УДК  373.3                                                                                                         

ТРИФОНОВА Олена Михайлівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання, докторант

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

ORCID ID 0000-0002-6146-9844

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. На сьогодні вища освіта в Україні розвивається в умовах реалізації компетентнісного підходу. Закону України «Про вищу освіту» (2014) під якістю вищої освіти пропонує розуміти рівень здобутих особою знань, умінь, навичок, інших компетентностей, що відображає її компетентність відповідно до стандартів вищої освіти.

Але єдиного підходу до визначення рівня тієї чи іншої компетентності на сьогоднішній день не сформовано. Немає спільної думку науковців щодо розробки педагогічних матеріалів, які б забезпечили моніторинг рівня сформованості компетентності.

Детальніше

Коментарі   

# Гаврилюк Ольга 22.04.2019, 18:30
Цікава та корисна стаття
# Сергій Рябець 22.04.2019, 10:33
Стаття, на мою думку, ґрунтовна. Цікаво було б узнати очікування автора стосовно результатів до анкетування: чи вони співпадають з досліджуваними? Чи справляється сучасна школа з формуванням ІЦК, що вимагаються для закладів вищої освіти?
# Ірина Єфіменко 21.04.2019, 22:00
Повністю підтримую думку автора, щодо необхідності визначення початкового рівня інформаційно - цифрової компетентності в майбутніх фахівців під час їх вступу. Від об’єктивності діагностики залежить подальша робота викладачів зі студентами в даному напрямку.
# Світлана Єфіменко 19.04.2019, 21:53
У статті автор розкриває актуальну на сьогоднішній день проблему сформованості інформаційно-ци фрової компетентності у майбутніх фахівців комп’ютерних технологій. Запропонована автором діагностика рівня сформованості ІЦК у майбутніх фахівців комп’ютерних технологій дуже цікава.
Дякую автору за корисну та цікаву статтю.
# Донець Наталія 18.04.2019, 23:37
У даній статті автор досить цікаво і зрозуміло висвітлив та узагальнив матеріал, що стосується інформаційно-ци фрової компетентності. Погоджуємося з автором, що питання діагностики рівня сформованості даної компетентності є актуальним. Так як від правильної діагностики залежить методика роботи зі студентами конкретної групи.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись