• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ НА ОСНОВІ ПРИНЦИПІВ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ

УДК 378.147.1

СІКОРА Ярослава Богданівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри прикладної математики та інформатики

Житомирського державного університету імені Івана Франка

ORCID ID 0000-0003-2621-6638

e-mail: [email protected]

ЯКИМЧУК Богданна Любомирівна

кандидат технічних наук,

старший викладач кафедри прикладної математики та інформатики

Житомирського державного університету імені Івана Франка

ORCID ID 0000-0001-9628-5044

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Підготовка кваліфікованих фахівців є пріоритетним напрямом розвитку сучасної освіти. Роботодавців нині цікавлять не лише знання випускників, а їх здатність самостійно ухвалювати рішення, швидко знаходити вихід у стресовій ситуації. Проте заклади освіти ще не в змозі подолати рівне співвідношення теоретичного і практичного навчання, хоча формування фахових компетентностей потребує переорієнтації на практико-орієноване навчання. З метою усунення основних недоліків традиційних форм і методів навчання майбутніх фахівців, подолання розриву між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищення якості підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців упровадження елементів дуальної форми навчання в освітній процес є доцільним, своєчасним і перспективним.

Детальніше

Коментарі   

# Гаврилюк Ольга 22.04.2019, 18:28
Цікава стаття! Підтримую думку автора, щодо актуальності та необхідності використання дуальної форми навчання у підготовці майбутніх вчителів інформатики.
# Усатенко Діана 16.04.2019, 20:15
Дана стаття актуальна, досить активно почала використовувати сь в навчальних закладах. Які недоліки присутні в дуальній освіті, на Вашу, як дослідників теми, думку?
# Аліна Донець 16.04.2019, 17:19
На мою думку, дана проблема може бути вирішена системним підходом до організації навчального процесу у ВНЗ. Крім того варто вибрати такі технології дуального навчання які в подальшому створили б основу для професійних знань.
# Вакалюк Тетяна 15.04.2019, 10:50
Погоджуємось із автором, що при дуальній формі здобуття освіти необхідно використовувати методи, наближені до педагогічної діяльності, а цілісна реалізація педагогічних умов сприятиме формуванню професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вважаємо, що дана стаття є аткуальною і потребує подальшого вивчення.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись