• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У  НАВЧАННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

Голови секції:


Садовий Микола Ілліч – доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (Кіровоград, Україна).


Казимирская Инна Ивановна, доктор педагогических наук, профессор; «Отличник просвещения СССР», «Выдатнік народнай асветы Беларускай ССР», «Выдатнік адукацыі Рэспублікі Беларусь», действительный член Международной Академии Акмеологических наук, действительный член Международной ассоциации профессоров славянских стран. Автор более 80 научных работ (монографии, учебные пособия, научные статьи) по проблемам профессионального педагогического образования, теории и методики воспитания.

 

РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Катерина Гляненко
(Дніпродзержинськ, Україна)

У статті розглядається проблема розвитку комунікативних здібностей учнів на уроках української мови, обґрунтовується її актуальність в межах сучасної концепції національної освіти. Досліджуються можливості забезпечення вчителем оптимальних умов для різнобічного мовленнєвого розвитку кожного учня. Розглядаються характеристики окремих груп методів та прийомів навчання, їх систем, які сприяють особистісно зорієнтованому творчому навчанню.

Ключові слова: Комунікативні здібності, методи і прийоми навчання, продуктивне навчання, особистісно зорієнтований підхід, взаємонавчання.

 

The problem of the development of pupils' communicative skills at the lessons of the Ukrainian language is studied in the article, its actuality in the modern aspect of national education is grounded. The opportunities of reaching the optimal conditions for communicative development of each student are investigated. The characteristics of separate groups of study methods, their systems that promote personally oriented education are taken into consideration.
Key words: communicative skills, study methods, productive studying, personally oriented education, inter-studying.

ПРОБЛЕМА ПІДБОРУ УПРАВЛІНСЬКИХ КАДРІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УПРАВЛІННЯ КОЛЕКТИВОМ У РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ

Олена Василенко
(Київ, Україна)

У статті розкриті актуальність дослідження проблем підбору управлінських кадрів у зв’язку зі змінами, які відбулися в ресторанній індустрії з урахуванням потреб і вимог споживачів ресторанних послуг. Запропоновані шляхи їх вирішення на рівні підготовки спеціалістів в вищих навчальних закладах з використанням інноваційних технологій управління колективом у закладах ресторанного господарства.

Ключові слова: проблема підготовки кадрів, управління ресторанним бізнесом, проблема кадрових резервів, підготовка управлінців ресторанної справи, інноваційне управління рестораном, інноваційні технології управління.

The article reveals therelevance of the research onthe problemsof selectingexecutivepersonnelin connection with thechanges that have occurredin the restaurant industrythanks to theneeds and requirementsof food service customers. The author offersthe ways to rise thelevelof trainingof restaurantmanagers in higher education.

Key words:the problem oftraining, management of restaurant business, problems of personnel reserve, training restaurant managers, innovative restaurant management, innovative control technology.

СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТЕХНІЧНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Надія Борисенко
(Глухів,Україна)

У статті уточнюється сутність та структура поняття "готовність майбутніх учителів технологій до формування художньо-технічних умінь в учнів основної школи", визначаються компоненти, показники та рівні сформованості цього новоутворення особистості у майбутніх учителів технологій.

Ключові слова:Готовність, професійна готовність, художньо-технічні уміння, готовність майбутніх учителів технологій до формування художньо-технічних умінь в учнів основної школи, компонент готовності, показники готовності, майбутній учитель технологій.

The essence and the structure of the notion “readiness of future teachers of technologies to forming artistically technical abilities of the basic school pupils” are specified in the article. The components, indexes and levels of formation of this innovation in the future teachers of technologies are also surveyed by the author.

 

Keywords:Readiness, professional readiness, artistic and technical abilities, readiness of future teachers of technologies to forming artistically technical abilities of the basic school pupils, component of readiness, indexes of readiness, future teacher of technologies.

ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ І ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Василь Чубар
(Кіровоград, Україна)

У статті розглянуто окремі аспекти використання навчальних і розвиваючих функцій  міжпредметних зв’язків для підвищення ефективності навчального процесу у загальноосвітній школі, а також запропоновано умови і методичні прийоми реалізації взаємозв'язків  загальноосвітніх й професійних знань у процесі профільного навчання старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів технологій виробництва. 

Ключові слова: міжпредметний взаємозв'язок, загальноосвітні і професійні знання. профільне навчання старшокласників, технології виробництва, умови і методичні прийоми.

The paper deals with certain aspects of the use of educational and developmental functions of interdisciplinary connection aimed at enhancing the effectiveness of learning process at  secondary schools. It also suggests the terms and techniques of implementing the relations between general and professional knowledge in profile teaching  high school students.

 Key words:interdisciplinary connection, general and professional knowledge, profile education of high school students, production technology, terms and techniques.

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО МЕТОДУ В НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Наталя Рожкова
(Кіровоград, Україна)

У статті йдеться про впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес вищої школи. Модернізація та інформаційно-технологічний прогрес суспільства зумовили використання інформаційно-комп’ютерних технологій у процесі вивчення іноземної мови. У статті робиться спроба довести плідність та ефективність такого використання.

Ключові слова:педагогічна технологія, інновація, інформатизація, інформаційно-комп’ютерні технології, індивідуалізація навчання, інтерактивність, мовна компетенція.

The article overviews the usage of innovatic technologies in the educational and upbringing process of high school. Modernization, informatic and  technological progress of society caused the usage of computer technologies during the study of foreign languages. It has been attempted to confirm the fruitfulness and effectiveness of such a usage.

Key words:pedagogic technology, innovation, informatization, informatic computer technologies, individualization of study, interactivity, speaking competence.

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись