• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНІВ ФІЗИКИ В ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ

Тамара САМБРОС (м. Знам’янка)

У сучасній системі профтехосвіти на фоні згасання інтересу до навчання все більшого значення набувають інноваційні форми й методи активізації пізнавальної діяльності учнів. Вони мають сприяти формуванню в учнів мотивації до навчання, створенню умов для активного самостійного набуття предметних та професійних знань, умінь і навичок, забезпечувати високий рівень активності в навчально-пізнавальній діяльності. Інноваційні прийоми і методи навчання застосовуються і на уроках фізики, проте через суттєве скорочення годин фізики рівня стандарту реалізувати їх не завжди вдається через брак часу. Саме тому актуальним є питання активізації пізнавальної діяльності учнів у позакласній роботі.

Аналіз останніх досліджень. Проблему проведення позакласної роботи із природничих дисциплін свого часу розглядали В.С. Капустін та К.А. Нюромжанова, А.С. Сванідзе, М.Н. Панкіна. Проте ці праці не враховують нових вимог до освіти. У працях Іваха Т. Ланіна І.Я [2], та інших дуже коротко описано методику проведення предметних тижнів. У фахових виданнях також недостатньо розглядається питання організації тижнів в професійно-технічних закладах [4; 5]. Досить мало висвітлено питання про вплив предметних тижнів на активізацію пізнавальної діяльності учнів.

Мета та завдання. Метою нашої статті є з’ясування впливу тижнів фізики в професійно-технічному закладі на активізацію пізнавальної діяльності учнів. Завдання дослідження: охарактеризувати значення тижнів фізики як одного з видів позакласної роботи; дослідити реальний стан їх проведення в системі профтехосвіти; описати методику організації предметних тижнів; з’ясувати вплив тижнів фізики на активність учнів, зростання інтересу до предмету; дати рекомендації щодо організації  предметних тижнів у сучасному професійно-технічному закладі .

Детальніше

Коментарі   

# Свербиус Олена 15.10.2015, 14:39
Хороша стаття. Позакласна робота потрібна і не тільки з фізики.
# Довгопола Валентина 15.10.2015, 14:30
Цікава, змістовна стаття. Варто повчитися.
# Людмила Суховірська 15.10.2015, 14:24
Стаття актуальна. Застосування інноваційних форм та методів навчання сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, що на даний момент є першочерговим завданням профтехосвіти.
# Безносюк Валентина 15.10.2015, 14:20
Тема, яку викладач піднімає в своїй статті являється дуже актуальною в нашій сучасній освіті . Чітко вказано мета та цілі
роботи.
# Чубаха Тетяна 15.10.2015, 14:18
Тема, розглянута викладачем в даній статті, є актуальною та дуже важливою для навчально-вихов ного процесу в ПТО. Мені сподобалось подання інформації Самброс Т.В., тому я обовязково інформацію із статті використаю при проведенні предметних тижнів у своєму ПТНЗ.
# Чубаха Тетяна 15.10.2015, 14:12
Тема, яка розглянута викладачем у даній статті, є потрібною і актуальною для навчально-вихов ного процесу в ПТО. Мені сподобалась спосіб подачі інформації і приклади Самброс Т.В., тому я буду намагатися використати її передовий педагогічний досвід при проведенні своїх уроків і при проведенні предметних тижнів.
# Ступнікова Світлана 15.10.2015, 13:56
Стаття була корисною для мене, підказала ідеї для проведння позакласних заходів.
# Холодна Наталыя 15.10.2015, 13:51
Тема розкрита в статті автором є цікавою і актуальною для вчителів професійно-техн ічних навчальних закладів.Присут ня інформація яка є корисною для вчителів.
# Бензенко Тетяна 15.10.2015, 11:58
Гарна стаття. Автор приводять гарні приклади для проведення тижня фізики.
# Магар Вадислав 15.10.2015, 11:54
Корисна, інформаційна стаття для майбутніх учителів фізики, а втому числі і для мене особисто.
Дякую автору
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись